Goedemorgen, Even op zoek naar ervaringen. Ruim 4 weken geleden heb ik voor het laatst gemenstrueerd. Dit was geen gewone menstruatie maar 2 dagen alleen wat vers bloed. Nu heb ik afgelopen zondag en die vrijdag ervoor enorme krampen gehad alsof ik moest bevallen. Deze pijn kende ik alleen van mijn bevallingen en miskramen. Nu zit ik op dag 32 van mijn cyclus en mijn menstruatie blijft uit. Ik heb normaal gesproken een korte cyclus van een dag of 24. Ik gebruik geen anticonceptie maar na tig witte testen weet ik toch inmiddels wel zeker dat ik niet zwanger ben. Aanstaande woensdag heb ik een afspraak voor een echo bij de huisarts. Nu merk ik dat ik toch wel een beetje nerveus ben. Iemand een soort gelijke ervaring?
Nee sorry! Hopelijk valt het allemaal mee. Zou die 2 dagen niet een menstruatie kunnen zijn geweest? Ik las hier ergens dat een gyn. had gezegd dat ook bij een regelmatige cyclus, je cylcus ineens anders kan worden...
Dat kan maar dan zit ik inmiddels alsnog op dag 32 terwijl ik normaal een cyclus van een dag of 24 heb dus ik snap het niet meer
Ja, veel krampen gehad, werd maar niet ongesteld. Had uiteindelijk een cyclus van 85 dagen en was niet zwanger. Ik hoop echt dat het bij jou niet zo lang duurt want het was zo vervelend! Ik heb nu in 2018 pas twee keer een eisprong gehad, dus daardoor veel minder kansen. Ik hoop voor jou dat op de echo te zien is dat alles wel goed is. Ik heb bijvoorbeeld geen cysten (ook echo's gehad), dus daar was ik heel blij mee.
Jeetje zeg Lisanne, dat is een lange periode! Was voor die tijd je cyclus wel normaal? Ik hoop dat de echo goed is. Ben namelijk 8 jaar geleden geopereerd aan grote cysten op mijn eierstokken dus hoop dat het niet weer zo is
Nee was al niet normaal, ik heb PCOS. Maar het was meestal max 35 dagen met enkele uitschieters naar 48, nooooit 85 dagen dus het was voor mij wel extreem lang.