Hoi meiden even een vraagje. Afgelopen jaar heb ik al 5 keer een eisprong gehad dmv pregnyl, dan had ik daar echt pijn van en daardoor wistvik precies wanneer ik hem had. Nu heb ik gisteren iui gehad in mijn eigen cyclus omdat ik al een lh piek had dus er was geen tijd meer voor pregnyl. Maar vooralsnog geen eisprong gevoeld nu kan het zijn dat hij nog moet komen maar kan het ook zo zijn dat ik hem gewoon niet voel omdat het geen gestimuleerde eisprong is??? Weet iemand daar het antwoord op het weet??? Het was gister zo, n gestress mn ei stond op dag 10 ineens op springen en ik moest op stel en sprong een iui krijgen waardoor ik nu heel onzeker ben want moet ook met utrogestran beginnen maar nu twijfel ik weer wanneer ik moet beginnen aangezien ik gelezen heb dat het je eisprong tegen kan houden.
Ik heb geen idee ... Ik kan alleen zeggen dat de eisprong in de gestimuleerde cyclus hetzelfde voelt als toen ik nog niet de IUI deed Maar het kan toch nog komen? Je hebt gisteren de IUI gedaan, en 2 dagen voor de eisprong heb je de beste kansen. Dus misschien morgen. En je kan het ook nog op de natuurlijke manier proberen
Kan je niet voor de zekerheid een echo krijgen? Inderdaad wel lastig omdat je niet weet wanneer je met utro moet beginnen. Wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis? Ik heb nog nooit m'n eisprong gevoeld. Dus het hoeft niet te betekenen dat je geen eisprong nog niet is geweest omdat je niks voel.
Lastig dit! Ik voelde mijn eisprong altijd wel, maar na de pregnyl deed het onwijs zeer. Het verschilt voor mij dus wel. Voelde je je eisprong voor de iui's wel?
Ja dat weet ik dus niet meer of ik dat voor de behandelingen wel of niet voelde. Maar nu heb ik nog steeds niks gevoeld en heb net het zkh gebeld en hopelijk bellen ze me vandaag nog even terug.
Je eisprong hoef je niet persé te voelen. De ene keer had ik er heel veel last van en een andere keer voelde ik vrijwel niets. Maar dan bleek achteraf wel dat ik hem gehad had. Het zegt dus niks. Succes!
Heel herkenbaar!! Voor de iui's voelde ik m'n ei sprong altijd goed, tijdens de iui's doet mijn eisprong inderdaad ook zeer! Nu hadden wij een rust maand en heb ik heel mijn eisprong niet gevoeld. Was gewoon bang dat ik geen eisprong meer had, maar toch wel! Kan je niet uitleggen hoe t kan, maar herken het zeker!
Hier ook met de pregnyl had ik echt een paar uur flinke buikpijn en nu de laatste cyclus zonder pregnyl gedaan en helemaal niet gevoelt ik twijfelde of ik wel een eisprong had gehad.. maar zie mijn banner dus ik weet zeker dat ik hem gehad heb.. Wel iets later als met pregnyl..