op een rare manier op voor ivf behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by roelien81, Nov 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo dames,
    Ik ben Roelien ik ben 33 jaar en ik heb 3 kinderen op een normale manier gekregen. maar toen ik 25 jaar was en mijn jongste kreeg was ik zo vast besloten om mij te laten steriliseren. :x. Meer met het fijt dat mijn middelste dochter een beperking heeft en later bleek mijn jongste dochter ook een beperking te hebben:(. Maar ik hou ontzettend veel van ze. Deze twee meiden zijn volle zusjes en mijn oudste dochter is uit een eerdere relatie en heeft niks en volg gewoon basis onderwijs. Mijn huwelijk is helaas gestrand. En ik heb een nieuwe relatie en we zijn dit jaar in het huwelijksbootje gestapt. Maar we hebben allebeide wel een kinderwens.
    Met die vraag ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft ons door gestuurd naar de gynaecoloog. Daar kreeg ik te horen dat een herstel operatie eigenlijk geen optie is. En ik wordt nu door gestuurd naar de Isala kliniek in Zwolle. Best wel spannend. We kijken er allebeide wel naar uit. Een klein wondertje van ons samen. Nu ben ik wel benieuwd of iemand mij iets meer kan vertellen over dit ziekenhuis.. En misschien kunnen we alle stappen delen. Ik moet nu wachten op een oproep voor een intake gesprek. Ik hoop niet dat het lang duurt .

Groeten Roelien:):)

Share This Page