eisprong in zicht?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liebrando, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb vandaag ineens last van sllijmstukken. Normaal heb ik dat pas tijdens de eisprong maar die is pas over 6 dagen als ik het goed heb. Is mijn eisprong nou eerder in aantocht of zie ik ze vliegen?

2. liebrando

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het lijkt mij erg vroeg voor je eisprong, maar het zou natuurlijk kunnen dat ie eraan komt.

Maar ziet je afscheiding er ook al een beetje uit als rauw eiwit? Dat hoor je normaal gesproken te hebben rond je eisprong.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Bedoel je van die dikke taaie stukken?? Sorry:)

5. liebrando

als ik me afveeg dan is het heel nattig van onderen om het zo maar te zeggen en dan zit er op me papier echt slijm...(sorry voor de vieze praat)

6. liebrando

en me eisprong is over 4 dagn of 6. Ben zo dement de laatste tijd dat ik niet meer weet of ik nou zaterdags al ongi ben geworden of dat het maandag was.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha grappig, ik vergeet dat soort dingen ook altijd en schrijf het daarom ook echt op ;):)

Maar ja, dat nattige dat houd wel in dat je in je vruchtbare dagen zit!

8. liebrando

ik denk dat ik het ook maar eens moet opschrijven haha want dit schiet ook niks op zo.

Hmm temperatuur heeft ook geen zin want ik ben ook niet fit volgens mij heb ik verhoging, dus daar zal ik ook niet op aan kunnen. Zal wel raar zijn als het nu al zover is. Bij de laatste duurde me eerste ongi na de pilstop 54 dagen, was er vanuit gegaan dat het nu ook zo zou wezen, maar het kan nog natuurlijk. Misschien verbeeld ik het me wel. Hou het iniedergeval wel ff in de gaten. ik had gister ook ineens enorme krampen steeds in me onderbuik naar de rug toe trekken. Dat heb ik normaal ook bij de eisprong, maar dat zou wel heel snel wezen!

9. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey waarom haal je niet even een ovutest??? geeft je gelijk duidelijkheid...klinkt wel als je ei...ik had gister mijn ei en had dit zondag en maandag ook!!

xxx

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    ik had het vruchtbare slijm al een paar dagen voor me eisprong.
    Zeker wel een dag of 4 ervoor.
    Maar met een ovu test weet je het zeker.

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik hou mijn cyclus bij op menstruatiekalender.net, heel handig! En je kan het niet vergeten ;).

12. liebrando

bedankt voor jullie tips!! zal eens even gaan kijken!

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik had trouwens vanochtend ook taai, doorzichtig slijm, maar de ovulatietest was negatief en mijn ovulatie zou pas komend weekend zijn. Voor de zekerheid vanavond toch maar geklust.

14. liebrando

mijn eisprong moet ook zaterdag of maandag zijn.

Deel Deze Pagina