Iedereen om me heen zwanger raakt maar ik niet... Wij hebben een kinderwens voor een 3de kindje, de vorige 2 zwangerschappen waren binnen een 1 en 2x en hopa zwanger maar nu duurt het al weer vanaf eind December en wil het maar niet vlotten. Nou ja in februari was ik zo blij dat het weer gelukt was in 1x maar helaas is dat uit gelopen op een miskraam met ongeveer 4w3d. Toen kon iedereen me vertellen die van mijn miskraam af wist dat ik de volgende ronde wel weer zwanger zou zijn en dat alles wel goed zou verlopen. En nu zijn we weer een paar rondes verder en schommeld mijn ongi van 31dagen er tussen en dan 3dagen ongi en de maand daarna 27dagen en 5dagen ongi dit gaat dus al maanden zo door ik moet nu waarschijnlijk 27dagen tellen maar goed ach we wachten het weer af. Nu is het zo dat om me heen echt heel veel vriendinnen en familie zwanger raakt voor het eerst of voor de 2, 3 of zelfs 4de keer en ze of net voor mij of tegelijk of na mij begonnen waren de meeste weten niet dat we bezig zijn het zijn er maar een paar dus dat scheelt wel maar toch het blijft vervelend. Nu ik langer moet wachten op mijn droomwens weet ik ook hoe andere zich voelen als het langer duurt het is zo moeilijk als je iets graag wilt en het wil nog niet lukken. Ik hoop dat ik, maar ook alle andere die bezig zijn met zwanger worden snel zwanger mogen worden en dat we een babyboom mogen veroorzaken straks in 2011. Ik weet dat er vele van dit soort topics zijn maar ik moets het gewoon echt even kwijt. Liefs,
Ik denk dat de meeste meiden zich hier wel zo voelen maar snap je wel Ik hoop dat het je snel mag lukken meis! Liefs