eisprong/innesteling, wat voel je dan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blackrose88, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik had even een paar vragen

Ik zie hier regelmatig voorbij komen dat mensen hun eisprong voelen of dat ze de innesteling voelen,

Maar nu is mijn vraag wat voel je dan?
    Want ik zou dat ook graag willen weten zodat ik het bij mezelf in de gaten kan houden

Hopelijk reageren meer mensen zodat ik genoeg info heb in weer wat bij te leren

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Drukkend gevoel onder in je buik.. Steken een beetje links of rechts

Wanneer je het voelt weet je precies wat we bedoelen.

Succes.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb nog nooit mijn eisprong of innesteling gevoeld...dus ook dat kan.

4. Elpida

Elpida Lid

14 aug 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Griekenland
    Ik zou dat eigenlijk ook wel eens graag weten wat sommige mensen ervaren. Wat voor het ogenblik weet ik echt niet wat ik moet denken.
    Ik ben altijd zeer onregelmatig geweest en nu had ik eergisteren 2 druppeltjes licht roze verlies en dan gisteren en vandaag een klein beetje bruin verlies maar niet genoeg om een tampon te gebruiken.
    Het steken in m'n buik, steken aan de zijkanten van m'n borsten, hoofdpijn, maagzuur, verschrikkelijk moe en soms last van misselijkheid.
    Ben nu aan het afwachten of het een voorbode is van ongesteld worden...

5. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had wat krampjes, steekjes, raar gevoel in mijn baarmoeder ongeveer een week na eisprong en dat hield een aantal dagen aan. Bij cyclus zonder bevruchting geen krampjes voor de ongesteldheidsdag.

6. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Jà maar hoe voelde een eisprong eigenlijk want ik voel die volgens mij niet of ik weet gewoon niet waar op te letten

7. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Mijn eisprong voel ik aan de steekjes in mijn borsten en de pijnlijke tepels. Het meest duidelijke teken bij mij is dat ik erg lang draderig slijmverlies heb. Het ziet eruit als eiwit. Ik kan je wel meegeven dat niet iederen deze tekenen heeft. Ik ben gewoon bij de gelukkigen die heel duidelijke symptomen heeft, maar dan nog is een zwangerschap niet zo simpel. Zit nu in de derde ronde met heel duidelijke eisprongsymptomen, maar nog niet zwanger. ;)

8. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    ik ervaar mijn eisprong als of ik ongi moet worden. Is meestal een dag volgende dag nergens meer last van.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou zo voelt het bij mij dus eigenlijk... zo´n wat drukkend gevoel van ongesteld worden-zijn. En meestal 1, 2 dagen bij mij.

Innesteling heb ik alle drie de keren niet gemerkt.

10. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij ook menstruatie achtige pijnklachten bij innesteling.
    Bij eisprong, erge pijn aan de kant waar het eitje loskomt.

11. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Ik weet het ook niet precies. Ik heb al erg lang de pil. En vanaf het moment dat we zwanger probeerde te worden kon ik er op letten . Ook toen was ik binnen 3 maanden ongesteld en dus weinig tijd gehad hier bij stil te staan. De eerste maand was namelijk het ontpillen waar ik erg ziek van ben geweest met allemaal rare symptomen. Ik dacht dat ik zwanger was. Maar de weken voor dat ik wist dat ik zwanger was kreeg ik scherpe steek in mijn linker lies/onderbuik. Ik denk dat dit de eisprong is geweest. Bij het innestelen heb ik geloof ik vooral erge buikpijn gehad (denk menstruatie pijn) daar heb ik namelijk normaal gesproken ook geen last van. Beetje zeurderig gevoel onderin de buik alsof je ongesteld moet worden.

12. djoon

djoon Niet meer actief

Ik heb altijd een gevoelige buik! Maar vorige vlcyclus me eisprong duidelijk gevoelt! Was misselijk, en 3dagen hele hevige krampen bij eierstok rechts teminste die richting!
    Verder had ik die week zowieso meer buikpijn dan n

13. djoon

djoon Niet meer actief

Ik heb altijd een gevoelige buik! Maar vorige vlcyclus me eisprong duidelijk gevoelt! Was misselijk, en 3dagen hele hevige krampen bij eierstok rechts teminste die richting!
    Verder had ik die week zowieso meer buikpijn dan normaal!
    En daarna nergens last van!
    En toen ik anderhalve week daarna hele pijnlijke borsten! En toen ongie! Die maand dus erg aanwezige eisprong!
    Maar toe in die dagen niet geklusd want toen waren we het net beu;) haha zal je altijd zien! Mja heb erg lange cyclussen dus!

14. djoon

djoon Niet meer actief

Excuses voor twee keer versturen die ene was nog niet klaar!

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Afgelopen ronde de eisprong gevoeld en w.s ook de innesteling. Voor de eisprong had ik constante pijn in mijn rechterlies, soort gevoel alsof er iets in de knel zat. Paar uur later was het plots weg. Ik had tijdens de eisprong niet echt rekbaar slijm, dat was zo'n drie dagen ervoor. Vijf dagen later heb ik zo'n acht uur lang lichte krampen gehad.
    Ik moet wel zeggen dat dit in de laatste ronde was, waar ik erg bewust mee bezig was, gezien ik toen ovulatietesten gebruikte, ik 'wist' ook dat het zou plaatsvinden. Als ik de testen niet had gebruikt, had ik bovenstaande misschien ook wel niet aan een eisprong/innesteling gelinkt.

16. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Eisprong is bij mij overduidelijk.
    Dan heb ik echt buikpijn.
    Innesteling heb ik nog nooit gevoeld.
    Wist niet dat je dat kon voelen:(

17. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik heb vandaag bvb erg last van kramp in me buik dus dat zou dan me ei kunnen zijn als ik het goed begrijp

18. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Ik wist eerst ook niet wat er met het voelen van een eisprong bedoeld werd. Nou... nu weet ik het hoor! De dag na kerst werd ik wakker door een hevige stekende pijn bij mijn linkerlies. Had meteen door dat het eisprong was, want voelde heel erg als ongesteldheidskramp. Ik had ook het gevoel dat er iets knel zat alsof ik nodig naar de wc moest om het zo maar te zeggen ;).... Deed echt pijn, straalde helemaal door naar m'n onderrug.

Had wel zoiets van, dit moment even goed benutten (ondanks de pijn). ;).

Deel Deze Pagina