eisprong ...ja of nee??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by rana, Sep 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rana

rana Lid

Jun 19, 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    hoi ,
    ik zal maar gelijk met mijn verhaal beginnen
    normaalgezien voel ik mijn eisprong iedere maand heeeeel goed ,heb dan steekjes in mijn buik die 1 tot 2 dagen duren
    op 11 augustus was ik het laatst ongesteld en heb een cyclus van 28 dagen
    rond de 23 ste had ik een enorme pijn in mijn buik ,kon effen niets doen en had een zeer pijnlijke druk op mijn aars ,echt verschrikkelijk!!het voelde even sterk als weeen ,moest net naar wc (grote boodschap)maar er kwam niets uit
    bij het duwen had ik enorm pijn aan mijn buik ,later op de avond had ik dan ook last van buikloop ,maar wel eenmalig
    de pijn heeft 2 dagen geduurd en daarna had ik nergens geen last meer van
    dacht ook dat het mijn darmen waren van iets verkeerd gegeten ofzo ....tot nu ....ik twijfel er nu aan of het dan toch mijn eisprong is geweest of niet ?kan het dat je dan zooooveel pijn kunt krijgen??
    want voor de rest heb ik die eisprong gevoel ,wat ik normaalgezien ieder maand voelde ,niet gevoeld
    mijn nod is nu 7 september
    gisteren had ik veel bruinverlies en vandaag is er niets van te bespeuren
    is dit allemaal normaal ?normaalgezien heb ik 1 dag voor mijn nod bruinverlies en de volgende dag bloedverlies
    zal blij zijn als jullie mij een beetje konden ophelderen
    alvast bedankt
    groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan zo zijn dat dit een variant is van het normale. De ene cyclus is veel pijnlijker dan de andere. Als je het niet vertrouwt zou ik toch even contact opnemen met de huisarts, die is meer gespecialeerd in dit soort dingen dan wij.

Mirjam

Share This Page