Even mijn hart luchten. Ik word helemaal gek van mijn lichaam. Dit is de eerste ronde dat we voor het echte gaan zeg maar. De vorige ronde had ik een cyclus van 38 dagen. vandaag heb ik steeds last van mijn onderbuik het voelt een beetje als ongesteldheidspijn maar dan zonder bloed. Als ik mag uitgaan dat dit een cyclus word van 28 dagen (wat ik niet denk wil mezelf niet onnodig blij en onzeker maken) dan had ik op 11 december een eisprong we hebben het 10 december gedaan. En 8 december ook. Kan het dan zijn dat er iets gaande is daar binnen? Of zit het tussen de oren. Bedankt voor jullie reacties alvast
De ongesteldsheids buikpijn kan allerlei redenen hebben. Of je hebt nu je vruchtbare dagen, of je hebt buikpijn nadat je net je ovulatie hebt gehad. Ik denk dat de kans klein is dat het al met een eventuele zwangerschap te maken heeft zo snel. Dat zegt natuurlijk niet dat je niet zwanger kunt zijn, dat kan heel goed. Maar aan de hand van je buikpijn kan je dat niet zeggen. Ik heb dat elke cylcus dat ik rond mijn eisprong buikpijn heb en daarna beginnen de menstruatiepijnen al totdat ik ongesteld word. Maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk
Je kan soms jezelf helemaal gek maken he omdat je het net als iedereen graag wil Dit is mijn 2e ronde voor een brusje, en vandaag zou volgens de berekeningen mijn innesteldag zijn, en ja ik voel van alles maar weet niet of het echt innestelen is. Normaliter heb ik tot aan de dag van me menstruatie nergens last van, ik voel of merk niks...geen kramp of buikpijn helemaal niks, dus nu ik wat voel denk ik zou het!!! Maar probeer mezelf niet gek te laten maken... Dus meis het kan nog alle kanten opgaan, hoop voor jouw dat het raak is in ronde 1...
Nee nu al voelen dat ik zwanger zal kunnen zijn is wel heel snel. Maar vroeg me af waar dit weg kwam heb het nog niet eerder gehad vandaar dat ik het even vraag. Buikpijn na de ovulatie zal het misschien wel zijn dan. We wachten het maar gewoon af. Maar ik ben al gauw onzeker over wat er in mijn lichaam afspeelt
Hopen dat het voor jou ook snel raak is probeer me de kop niet gek te maken maar misschien doe je dat wel onbewust dat je lichaam je aan het pesten is haha geen idee. We wachten het gewoon af.