Eisprong komt eraan, welke dag zouden jullie doen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door neo85, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @lilmomo
    Volgens de gynaecologe is dat niet zo hoor!
    Ik heb de vraag gesteld of iedere dag 'klussen' oke is als je een kindje samen wil krijgen/maken en ze zei nadrukkelijk:
    Iedere dag is geen probleem, ipv om de dag..je moet doen waar je /jullie je beter bij voelen, maar....bijv 2 x per dag komt de kwaliteit van het zaad niet ten goede/niet goed voor een evt bevruchting.
    Het lijkt me ook wel logisch , het heeft 'even' de tijd nodig om weer aan te sterken na een zaadlozing.

Mirre

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zaad sterkt niet aan, na een lozing, er moet een nieuwe productie op gang komen. wat ze denk ik bedoelt is dat een tweede zaadlozing zo kort op een eerdere gewoon qua kantiteit veel minder zal zijn en dat zal ongetwijfeld de kans op een zwangerschap verminderen. maar zaad zelf verbeterd niet door 'ouderdom'.

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hoe vaak je het ook doet, niets geeft garantie op een zwangerschap. (Jammer genoeg) Zelfs niet op de juiste timing onder de ideale omstandigheden.
    Dus geniet ervan wanneer je zin hebt.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat adam en eva dat toch ook niet in de algemene voorwaarden hebben opgenomen hè?! ;) zou gewoon een garantie op moeten zitten. 'nu gegarandeerd binnen 3 maanden zwanger' :D

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja daar teken ik ook voor..
    eigenlijk zo vreemd he dat het bij mensen zo lastig gaat.. dieren gaat zo makkelijk, zijn overduidelijk krols, miauwen heel hard en pats boem..
    waar is ons dierlijk instinct nou gebleven

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha idd, twee lange oren op je hoofd en binnen een jaar heb je een ware plaag veroorzaakt! hihi

7. Niet meer actief

hahaha, dames toch!

ik heb me zonet voorgenomen om komende cyclus (mits deze mislukt) me zo krols als een kat te gaan gedragen en iedere dag van de cyclus ontzettend heftig te gaan klussen...

kijken of het dan lukt..

Aoife..

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wat ik wel weet en uit eigen ervaring kan zeggen is dat we het bij beide kids echt elke dag deden..en het beide keren raak was, bij de 1e was ik gestopt eind maart begin april, en bleek ik begin juni dus al direct de 1e ronde zwanger te zijn geraakt, toen waren we er dus totaal niet mee bezig omdat we "dachten"dat het nog wel even zou duren..

bij de 2e zou ik stoppen met de pil, maar nog voor ik gestopt was met de pil was ik dus al zwanger (weekje aan de shit geweest) maar toen deden we het dus echt elke dag en soms wel meerdere keren per dag, ons er nog totaal niet mee bezig gehouden wat nou je vruchtbare dagen waren of wat dan ook..

en nu bij de 3e nu we dat wel doen (leeftijd zal er ook wel mee te maken hebben) duurt het (in vergelijking tot) al eeuwen, we doen het dan wel niet zo vaak meer als toen (nu 3-4 x per week) en in tegen stelling tot toen, let ik op alcohol, roken, eten noem maar op...allemaal dingen waar ik toen geen erg in had maar ja het duurt nu inmiddels wel "al"bijna 9 mdn en nog steeds niks... ;)

kort gezegd doe gewoon je ding doe wanneer en hoe vaak je het doen wil het zegt allemaal gewoon niks...

daarbij kijk naar vroeger het leek af en toe wel of men gewoon broedfabrieken waren want even onbeschermd vrijen had al een zwangerschap tot resultaat...ondanks dat men toen niet wist wat men nu weet...roken drinken eten etc etc...vraag ik mij wel eens af is het wel zo goed om zo debiel overal zo op te letten... :(

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja smoekie denk het ook, maar ja zet het maar eens ut je hoofd.. als jij weet hoe doe ik het gelijk.. ik weiger daarom (nogwel) te tempen of ovu testen te gaan gebruiken, maar blijf elk pijntje te voelen.
    Jammer genoeg ben ik niet zo'n rationeel denkend mens

10. Niet meer actief

Hee Smoek!

Je zegt daar hele ware dingen...

Ik kan me helemaal vinden in je in je reactie van 9.18 uur.

Aoife

Deel Deze Pagina