Goedemiddag, Gisterenavond om 19.30u, ik wou eigenlijk voor hobby doen, toch niet want ik lig in de bank met deken. maar ik had wel klachten en ook mijn eisprong kwam. - erg doodmoe - bijna slaapvallen - elke keer onderbuikpijn - beide kanten steken - even koppijn - even misselijk - hoofd denk dat ik kan beter gewoon naar bed en gelijk slapen na gtst, ik ging gelijk naar bed maar ik tril elke keer koud. Lijkt t op alsof koorts of griep. Gelukkig dat ik sliep wel goed maar tot half 5 nachts of zo. Mijn zoontje riept me dat ik moet hem luier verschonen. Ik voel even koppijn en ook misselijk. Ik moet even volhouden tot klaar bent daarna gelijk naar bed. Vanmorgen om 7.45u, ik wou wakker maar moeilijk uit bed. Omdat mijn ogen wilt verder slapen maar ik moet ook zorgen voor mijn zoontje. Na om 9u ik besloot 'n ovulatietest van cb doen en uitslag niet smiley. Dus 'n over paar uurtje later dan ik wil nog keer test doen. Omdat ik heb nog steeds klachten van mijn lichaam.. Om 13u ik wil ook naar douche maar eerst even ovulatietest van cb doen. Hoera, mijn uitslag is wel positief van smiley!! Maar nu is dag 17 eisprong. Daarom ik dacht gisteren wel eisprong gebeuren maar niet zo.. Dus vandaag wel!! Het is wel laat gekomen, pff.. Vorige ronde was ik 25 dagen cyclus. Normaal mijn nod komt op 20 maart. Ik denk 'n paar dagen later of niet?? Hoop dat hier is wel duidelijk? Gr dogs84
Goedenavond, Als het goed is, is je nod nu ook later en zal je dus ook wat later positief testen als je zwanger blijkt te zijn. Succes! Groetjes Monique