Halloo! ben hier nieuw.... En ik zit met een brandende vraag: Sinds 4 maanden geen mirena spiraal meer, en heel druk doende om zwanger te raken. Nu heb ik altijd een cyclus van 28 dagen gehad (voor de spiraal) en sinds 4 maanden is ie dus heeel onregelmatig. De eerste keer maar 23 dagen, daarna 31 dagen. Toen eentje van 24 dagen, en nu een van 35(!) dagen. Ik had een ovulatie test gedaan, en ik zou op de 13e dag al een eisprong gehad hebben. Maar dan zou ik toch de 27ste dag ongi moeten zijn geworden? En hoe zit het dan met mijn volgende eisprong? Verschuift die nou automatisch omdat mijn cylcus deze keer 35 dagen was, of zou die gewoon op de 13e dag plaats vinden? Dan zou dat dus nu in mijn menstruatie zijn... Wie kan mij helpen? bedankt alvast..
Als je een positieve ovutest hebt, dan springt je ei ongeveer 2 dagen later. Maar een LF van 20 dagen lijkt me ook wel wat lang ja. IK zou deze ronde weer opnieuw gaan testen en evt gaan tempen, om meer inzicht te krijgen. Je kan ook niks doen (zoals ik) en genieten van het misschien zwanger worden. Succes!
Hi sucre! bedankt... Weet je ook wanneer ik nu het beste zou kunnen beginnen met die ovu tests? Nu al, of toch rekenen dat mijn cyclus nu opnieuw begonnen is, en dus vanaf de 10 dag? Thanxxx
Het is nog niet zo duidelijk hoe je cyclussen zijn, ze kunnen regelmatiger worden nu, maar ook langer duren. Als je weer een cyclus van 35 dagen hebt, dan valt je eisprong tussen dag 17 en 21. Maar je hebt ook al eens een cyclus van 24 dagen gehad. Dan valt je eisprong tussen dag 6 en 12. Met andere woorden, wil je ovutesten gebruiken, begin op tijd en ga lang door! Ik raad je ook aan om de etos zwanger worden pillen te gaan slikken. Die reguleren de cyclus en hebben menigeen al geholpen met een regelmatige cyclus en zwanger worden! Inclusief mij
eerlijk? Etos pillen... Had ik nog nooit van gehoord! Goede tip... Moet zeggen dat ik bij mijn vorige twee kids eigenlijk geen problemen heb gehad met een "onregelmatige"cyclus.. Ik heb toen alleen de pil gebruikt, misschien heeft het lichaam toch wat tijd nodig om te ontspiralen zeg maar. Hoewel ze op het zh zeiden van niet. Tja ongeduldig he! Maar euh, jij bent zwanger?! Leuk! Van harte! Gaat alles goed? groetjes...