al 5 dagen zet het niet door

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fruitig, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    hoi,
    de details zet ik maar even in het berichtje, altijd een beetje onsmakelijk.
    op ongeveer 13 oktober heb ik mijn ei gehad en verwacht op de 27e mijn NOD te hebben. Sinds zaterdag heb ik telkens een klein beetje bruin bloed, niet veel. Zeg maar vergelijkbaar met een periode van veel afscheiding, alleen dan bruin. Voor de rest geen klachten of zo.

Is dit nu al me ongi??? het zet niet door en het blijft donkerbruin, dus het lijkt me niet. Iemand suggesties???

2. moeder254

moeder254 Niet meer actief

toen ik dat had was ik zwanger..heb je al een testje gedaan??

3. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    @moeder 254: ik heb zondagmiddag een testje gedaan: omowit.
    Maar het is nu alweer 2 dagen later.:). weer een testje er tegenaan?

4. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    zijn er nog meer die dit meegemaakt hebben??
    Raar ding is je lichaam toch:D

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb het deze ronde ook gehad. ruim 4 dagen bruinverlies en nu lijkt het erop dat het door gaat zetten. ik heb nu al een paar uur flink buikpijn.

maar dit is je menstruatie nog niet iig.
    een test kun je altijd doen. misschien is dit voor jou een goed teken ;)

6. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    zojuist een testje gedaan: omowit

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb dit een aantal maanden achter elkaar gehad: vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie bruinverlies. Daarna zette het dan pas echt door. Ik hoop voor jou dat het een andere reden heeft, maar voor mij is het nooit op een zwangerschap uitgelopen...

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb het een maand of 3 gehad na dat ik gestopt was met de pil (wel eerst 2 keer normale bloeding gehad heel vreemd eigenlijk) voor mij was het dus mijn 'menstruatie'.. Is wel vanzelf weer goed gekomen trouwens.

Hoop natuurlijk dat het voor jou wat anders betekent

9. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Balen he die onzekerheid..ik ben nu ook overtijd en had vrijdag een cb test met een heeeeeeeel licht lijntje..gisteren een kv test omowit..ondertussen nog geen ongi, baal zo van die onzekerheid bah..

10. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    jammer meid! maar ik hoop dat het toch echt zal komen omdat je te vroeg getest hebt! maar iig je menstruatie lijkt het me ook niet ... ff afwachten nog, en mss is dit wel het begin van je menstruatie. wacht nog een paar dagen en anders over een aantal dagen, mss zaterdag ofzo, een test doen. dat zou ik doen.
    succes!

11. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    @ haagje: inderdaad zaterdag ga ik me er weer mee bezig houden.

en wellicht is het dus nog van het ontpillen, kan ik me ook goed voorstellen na 14 jaar pil. Ik hou jullie op de hoogte!

ik lees ook overal zoveel verschiilende verhalen over het testen. De een test al 5 dagen voor NOD positief, en de ander pas 5 dagen na NOD.

12. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    He fruitig,

hier precies hetzelfde verhaal.. zaterdag bruinige afscheiding gehad, en sinds gisteren weer.
    Heb al sinds mijn eisprong steeds buikpijn/steekjes en heb het idee dat ik wat misselijk ben soms. Vanmorgen getest, ook wit!
    Wat een onzekerheid he? Ik vind dit helemaal niets zo..

13. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    het is vanochtend nog wat erger geworden de bruine vloed (bah). maar het is nog steeds niet rood. Wel heb ik nu ongi pijn, dus vrees het ergste. volgende ronde maar weer verder.

14. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo Fruitig,

Vervelend is dat he, die spanning en onzekerheid.
    Ik ben nu 2 dagen overtijd en niet ongesteld en geen positieve test. Misschien dat ik een laat tester ben, maar misschien dat het met ontpillen te maken heeft. Onzekerheid dus.

Veel succes en hopelijk heb je zaterdag alsnog een positieve test!

15. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Hi ladies,

woensdag en donderdag zaten er 2 druppen rood bloed bij het bruin. Ik ben er vanuitgegaan dat ik dus woensdag echt ongi ben geworden. Maar vandaag is er geen bruin en geen rood meer te bekennen. het rood heeft dus absoluut niet doorgezet. twijfel slaat weer toe:(:D

16. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    he wat vreselijk...
    hier hetzelfde maar uiteindelijk zette het na 5 weken echt door!
    hoop dat dit voor jou niet geldt!

Deel Deze Pagina