hey hallo heb de laatste 4 dagen last van oor suizen alsof je je hart in je ooren hoort kloppen dit is zo vreemd heb dit nog nooit gehad ! weet niet of het iets te maken kan hebben met evt zwngerschap of aankomende ongi. kan natuurlijk ook zijn dat het helemaal nergens mee te maken heeft ! dus even kijken wie er ook last van heeft of had !? gr
hey meid, lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft droge ogen wel.. maar oorklachten.. nog nooit van gehoord.. dat oorsuizen heb ik normaal af en toe als ik te snel opsta of me heel erg druk maak.. liefs daantje
wist het ook niet zeker wat t kon zijn. droge ogen heb ik ook maar dat had ik al meteen na me ei een dag of 2 daarna . heb wel lenzen dat moet ik zeggen . maar heb dat eerder ook noot gehad. ppfff moet toch nog een week wachten tot ik kan testen .
Denk dat het niets met je cyclus te maken heeft. Ik ken het wel, want ik heb het zelf ook met enige regelmaat, vooral als het waait, haha. Het heeft te maken met je Buis van Eustachius, die dan tijdelijk niet zo heel goed werkt. Google maar ff!
Hee, Ik heb ook last van oorsuizen. Dit is naar mijn weten ontstaan nadat ik Kinkhoest gehad heb, 3 jaar geleden.. Bij mij heeft het dus niets te maken met zwangerschap of "feestweek". 8)
ik denk dat je gewoon last hebt van vocht achter je oren of dat je oorontsteking gaat krijgen/lichte verkoudheid. Lijkt me sterk dat dit met een zwangerschap te maken heeft.