vandaag naar de gyn, zwangerschaps vitamine en of het helpt.

Discussion in 'Zwanger worden' started by nenatje, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    hoi dames,

ik was vandaag weer bij de gyn geweest en heb een inwendige echo gehad,
    volgens haar ziet het er allemaal goed uit, nu hopen dat ik snel zwanger wordt.

Nou toen stelde ik haar de vraag over, etos zwanger worden en tarwekiemolie enz...

ze gaf me het antwoord dat het nooit bewezen is dat deze middelen helpen, maar als ik me er goed bij voel kan ik het gewoon gebruiken.
    het schaad niet of zo.

dus dames er is geen bewijs dat het helpt, ben wel in de eerste ronde met de etos pillen, en alweer rode 5 na me mk.

Hoe snel zijn jullie zwanger geworden met behulp van zwangerschaps vitamine?

2. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Natuurlijk is het niet bewezen, maar ik kan me voorstellen dat als je al lang bezig bent, je alles probeert. Baad het niet dan schaadt het niet toch? ;)

Daarbij komt dat vitamine gewoon ontzettend goed zijn voor de zwangerschap. En dus niet bedoeld dat je er zwanger van raakt.

3. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    Natuurlijk is het niet bewezen, maar ik kan me voorstellen dat als je al lang bezig bent, je alles probeert. Baad het niet dan schaadt het niet toch? ;)

Daarbij komt dat vitamine gewoon ontzettend goed zijn voor de zwangerschap. En dus niet bedoeld dat je er zwanger van raakt.[/quote]

ja daar heb je gelijk in ik blijf ook gewoon me etos pilen gebruiken.

Ik vraag me af hoelang de meiden hier op het forum bezig zijn met pillen en andere dingen.
    om tog een beetje meer hoop te hebben en is ook super gezellie om er over te kletsen tog?

4. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    niemand al zo vaak beken :(

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik gebruik niet de etos pillen, geloof er niet zo in eigenlijk. Ik slik gravitamon, maar voornamelijk alleen voor de foliumzuur.

6. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    ok dankje voor je antwoord.

7. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
  8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb de etos zwanger worden pillen geslikt. werd er niet sneller zwanger door, maar kreeg er wel een regelmatige cyclus van, waardoor dát wel wat makkelijker werd!

9. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik slik nu tarwekiem olie en de fem natal van davitamon. Die van davitamon heb ik ook geslikt toen ik zwanger was van mijn zoontje en de tarwekiem olie slik ik nu omdat ik heb gehoor dat het helpt om je cyclus op orde te krijgen, en inderdaad baat het niet dan schaad het niet.

Share This Page