Pfff ik word een beetje gek hier...al 7 rondes een nette cylcus nu in ronde 8, 2 dagen overtijd maar een witte test Kan het zijn dat mijn cyclus opeens nu langer wordt? Of dat ik langzaam HCG aanmaak? Gisteravond getest, morgenochtend weer een poging, zou het dan kunnen dat er wel een streepje komt te staan terwijl hij gisteren zo wit was?? Of misschien houd ik het zelf tegen..ik wil of ongi of een streep maar dit is killing...
Tsja, dat is lastig te zeggen.... maar zeker in het begin is testen in de avond niet altijd handig. Heb je vanmorgen een nieuwe test gedaan met 'de eerste verse ochtendurine' ? En welke test gebruik je?
Ik heb gisteravond gestest met urine van die ochtend, had ik bewaard, misschien ligt het daar aan. Toen die negatief was meteen weer geplast, dus om 19:30 's avonds die was ook negatief, dus kan het inderdaad aan de urine liggen? Nee vanmorgen niet meer getest, gaan morgenochtend weer testen. Gisteravond hadden we de actiontest. Straks haal ik even bij de apotheek op mijn werk, werk in het zkh een nieuwe test voor morgenochtend. Jij ook overtijd, spannend!
Mhmmm... Volgens mij inderdaad niet helemaal met de juiste urine getest. Wilde je het graag nog even spannend houden? Ik zweer zelf altijd bij de 2v5 testen van het Kruidvat (2 testen voor 5 euro, eigen merk), heb er dan gister ook weer twee gekocht voor komende maandag. Want ja, er staat overtijd, maar zit nog maar in ronde 1, dus kan nog ontpillen zijn en met PCOS weet je het al helemaal nooit
Ja ik hou ervan om het spannend te houden NOT dus jij denkt dat het aan de urine lag? Heb ook nog steeds geen ongi kwalen en alleen maar meer zw kwalen maar ik weet helaas als geen ander dat dit allemaal schijn kan zijn. Maar mijn gevoel is goed, zeker als jij ook denkt dat het aan de urine zou liggen.. Helaas kom ik vandaag niet bij de kruidvat in de buurt, die heb ik meestal ook, dus ga hier maar even naar de apotheek neem aan dat die ook goed zijn. Oh ja lastig te bepalen wat je cyclus dan is met ontpillen en PCOS
Spannend zeg!!! Ik ben nu ook twee dagen overtijd..... Normaal ben ik echt heel erg regelmatig ongesteld... Ik kan de klok er op gelijk zetten bij wijze van spreken. We hebben niet geklust rond mijn vruchtbare dagen.... Ja, wel zonder condoom, maar niet 'all the way'.... Ik kan me niet voorstellen dat het dan uitgerekend door voorvocht zou komen dat ik zwanger ben!!! Daarom had ik niet gedacht dat ik zou moeten testen of zo.. Gisteravond kon ik niet meer wachten, dus toen heb ik een kruidvat 2v5 test gedaan, maar die was omo wit. Ik had gedacht dat als ik al 1 dag overtijd ben dat er dan een vaag lijntje zou zijn als ik zwanger zou zijn, maar dat was er dus niet. Daarom verwacht ik eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Ik heb trouwens wel al een klein weekje zeeeeeeer gevoelige pijnlijke borsten. Ik heb afgelopen 1,5 week behoorlijk wat emotionele stress gehad, dus ik houd er ook rekening mee dat mijn menstruatie later komt.... Maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt, terwijl ik heus wel vaker hevige stress-weekjes heb meegemaakt.... Maar goed.... Hier is het dus ook spannend! (ik weet niet of mijn banner klopt want ik heb hem al een tijdje niet bijgewerkt).