eisprong, menstruatie? wat is het nou??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liebrando, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Misschien een vraag die al eerder gevraagd is, maar ik vraag het nu nog eens. Ik had zonet met afvegen een dikke klodder rekbaar slijm. wat moet ik hier nu weer van denken? Ben 4 dagen overtijd, steeds maar negatieve testen, geen ongi en nu dit. Is die slijm een teken van menstruatie die er aan komt? Of heb ik ineens een hele late eisprong? of ben ik zwanger? Dat laatste zal wel niet aangezien de testen negatief blijven steeds. Wel is me onderbuik super gevoelig, heb ik een opgezette onderbuik, steeds krampjes en steekjes hier en daar en me borsten zijn ook gevoelig. Pff niks aan zo niet wetend waar je aan toe bent. Nu die slijmpropje er net uit is heb ik echt van die weeige krampjes. Echt vaag allemaal?

Kan iemand mij misschien uitleggen wat dat slijm in kan houden? :(

2. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Dat slijm dat rekbaar is klinkt mij als een eisprong in de oren, ipv een menstruatie....
    Maar ik zie dat je drie kindjes hebt, had je toen niet hetzelfde voor je eisprong? Ik denk dat je sommige 'symptomen' toch wel zou herkennen dan...?

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Raar, het lijkt toch het meest op een eisprong zou je denken!
    Maar goed, je weet het nooit met je cyclus!

4. liebrando

ja zo zat ik dus ook al, maar ik weet eigenlijk wel 100procent zeker dat ik 2 weken geleden me eisprong al heb gehad, maar begin nu wel heel erg te twijfelen........

over me andere 3 zwangerschappen, de eerste was ik zwanger zonder het te weten, de andere 2 zijn we nooit echt bij eisprong tijd gaan klussen. We kluste altijd dus ja waneer me eisprong dan viel weet ik niet echt. Weet wel dat ik nu zonder pil altijd last heb van giga krampen en slijm bij me eisprong, maar 2x in 1 maand kan toch niet???

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm dubbele eisprong achterelkaar zeg maar wat. haha weet niet eens of het kan. Maar aangezien ik 105 dgn niet ongi werd geloof ik alles.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee dat kan niet 2 keer in 1 maand.. wat wel kan is dat je eitje er lang over heeft gedaan om te springen;)
    Een dikke klodder rekbaarslijm klinkt echt als een eisprong!
    Dus ik zou aan de klus;)

7. liebrando

hm oke bedankt voor jullie antwoorden!!

Deel Deze Pagina