hoi dames ik weet het echt niet meer ik had gisteren ongesteld moeten worden maar ben het nog niet ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan zijn er messchien mensen die dit ook hebben meegemaakt gr keano11
dit is de 6 ronde voor ons ik had 13 september mijn laaste menstruatie ik bleef wel 4 dagen na mijn mesntruatie lichte afscheiding houden toen kreeg ik de 27ste sept rechts pijn in mijn buik dat leek mij mijn eisprong en 2 okt kreeg ik een lichte bruine afscheiding die een paar uurtjes duurde
Okè dat is al wat duidelijker en zit er meestal ook 14 dagen tussen je verwachte eisprong en je ongi? anders zit er niets anders op dan afwachten en overmorgen nog een keer testen. Het kan zijn dat je nu nog te weinig HCG aanmaak voor een posi test. met welke heb je nu getest?
ga naar kruidvat en haal die van 2 voor 5 euro die zijn licht gevoelig!! Apotheek heeft veeeeeel hcg nodig hoor!!
ja dan rij ik er straks wel heen als ik mijn zoontje van school haal ik hoop dat ze ze hebben daarzo anders moet ik de gewonen kvtest halen
helaas mijn ong kwam een dag later maar wel met heel veel pijn nu maar op naar de volgende ronde nieuwe kansen