baby schopt alleen onderin buik.

Discussion in 'Zwangerschap' started by toerist18, Apr 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ben nu 27 weken zwanger, maar voel de baby
    alleen maar onderin de buik schoppen, hij komt
    dus nooit hoger als m'n navel, terwijl m'n nicht (net zo ver zwanger)
    de baby wel eens bij de ribben voelt schoppen,
    komt dit dan nog?of komt het doordat hij echt z'n benen boven z'n hoofd heeft liggen?
    Dit zagen we steeds op de echo...
    Wie heeft dit ook????

2. Niet meer actief

ik voelde de kleine ook alleen maar onderin trappen ahahhaah wees blij eigelijk want dan heb je ook nie zon last van je ribben enzo!!!
    maar nu word ze ook druk aan de boven kant, dus denk da het wel normaal is hoor!!!

xxx

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb ook een kleine uk die de beentjes boven het hoofdje heeft liggen.

Alleen ben ik nu 30 weken en beginnen de bewegingen wel te veranderen. Krijg nu ook schopjes richting me ribbenkast en ook in me zijkanten.

4. Niet meer actief

leuk is da heey als ze meer gaan bewegen mijn kleine meid is ook zo lekker beweegzaam en heel mn buik gaat heen en weer zon leuk gezicht en ook een leuk gevoel hahahah

xxx

5. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai mensi,

ik herken het wel een beetje; ik voel onze baby alleen aan mijn linker zij. ik weet nu ook hoe dit komt want mijn placenta ligt aan de rechterkant over m buik heen zeg maar. misschien dat jou placenta dan ook ergens over je buikie ligt??
    Mijn VK zij wel dat ik het straks overal ga voelen maar dat dit nog even duurt!

x

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou die kleine man van mij ligt nu al niet stil, ik voel hem echt overal schoppen, bewegen en kroelen :confused:

Ben nog niet zover als jullie maar ik ben wel erg benieuwd als ik rond de 30 weken zit wat voor een bewegelijk mannetje het dan is hahaha

Ach, ja het is soms grappig als je even ga liggen en iemand in je hebt daar geen zin in, die laat het ook merken ook :oops:

Hij schopt in richting mijn maag, beide zijkanten en ook onderin!

Dus overal zit hij, nou wees maar blij dat je het alleen onderin voelt.

Maar alles kan nog veranderen! ;) :rolleyes:

Succes meiden.

groetjes Patricia

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja ik voel de mijne eigenlijk ook alleeen maar onderin afentoe zie ik mijn buik boven bewegen, maar ik voel dan geen schopje van binnen... ze is eigenlijk alleen onder in mn buik actief... maar goed ik ben 24 weken, dus misschien komt het nog

:D

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik heb dit dus ook... alleen weet ik dat het komt omdat ze niet met haar hoofdje naar beneden ligt maar omhoog... haar kontje en voetjes liggen meer naar benee... ze draait vel maar nooit hoe ze zou moeten liggen dus met haar hoofdje naar beneden maar volgens mijn dokter kan dat nog gebeuren tot en met de 32e week... dus ik maak me niet druk.... soms wel vervelend als ze telkens op mn blaas en darmen trapt maar ja

9. deborah

deborah Actief lid

Dec 2, 2005
    348
    0
    0
    ik voel het ook alleen aan de onderkant, ik weet dat mijn placenta aan de voorkant ligt.
    Ik voel het ook als het tegen mijn blaas aan komt, beetje een vreemd gevoel :)

10. Jeanet

Jeanet Actief lid

Sep 10, 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Die van mij zat tot 2/3 weken geleden ook alleen tussen mijn heupen heen en weer te draaien en te schoppen, nu is het een stuk gegroeid en merk je dat de hele buik gebruikt gaat worden, het wordt steeds krapper daarbinnen waardoor het iets minder bewegelijk is, maar nog geen reden om af en toe eens flink te draaien wat betekent dat de hele buik dan a-symetrisch wordt.

Share This Page