Ik vraag mij af of iemand dit herkend. Ik heb maandag mijn IUI gehad. Zondagmiddag positieve ovulatietest, dus keurig op tijd. Ik had de ochtend al last van buikpijn wat volgens mij betekende dat ik mijn eisprong ook exact rond die IUI heb gehad. De IUI zelf verliep niet vlekkeloos. Diegene die mij hielp deed mij erg veel pijn en kreeg het slangetje niet naar binnen. Uiteindelijk moest er een gynaecoloog bijgehaald worden die met een extra tang het wel voor elkaar kreeg. Ik heb de hele dag pijn gehad. Gisteren had ik nauwelijks last maar sinds vanmiddag verga ik zowat van de buik en rugpijn. Ik had gister wat bruinig slijm maar dat komt denk ik omdat ze wat geraakt hebben. Weet iemand wat dit kan zijn? Lijkt me zo raar dat t nog van de iui is.. maar voor een innesteling lijkt het me nog wat vroeg?
Het kan nog door de inseminatie komen, doordat het allemaal wat lastig ging en er een tang aan te pas moest komen. Heb je vandaag toevallig meer gedaan, doordat je gisteren minder last had? Meer gestaan, gelopen, zwaar getild, gebukt? Het bruinverlies zal inderdaad komen doordat ze met het slangetje waarschijnlijk een adertje hebben geraakt. Je kunt het dus het beste even rustig aan doen. Voor een innesteling is het nog veel te vroeg. Als er iets gaande is, dan vindt die plaats rond dag 7-10 na je eisprong. Als je pijn blijft houden, dan zou ik even contact opnemen met de gyn. Succes!
pff wat heb jij afgezien dan.. Maar ik heb nooit echt last na iui. Mij lijkt aanhoudende buikpijn niet echt normaal,even erna misschien maar niet aanhoudend en zo heftig. als je t niet vertrouwd gewoon ff de poli bellen! succes!
Ja was geen pretje. Het was mijn 3e IUI. 1e poging was ook erg pijnlijk, toen door dezelfde persoon uitgevoerd. Baalde dan ook toen zij ons kwam halen. 2e poging was op de afdeling omdat t weekend was. Door de dienstdoende gynaecoloog en daar heb ik bijna niks van gevoeld. Zowel het speculum als de inseminatie. Nouja ik kijk het even aan.. de eerste keer had ik ook de rest vd dag pijn maar was het de dag erna wel over. Ik hoop zo dat het gelukt is! Nu de vervelendste tijd in... wachten!