sinds miskraam elke maand vage klachten... huisarts of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door willemijntjes, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

hoi,

Ik heb een korte vraag. Ik heb op 1 april een miskraam gekregen na 6 weken zwangerschap. Sinds die miskraam lijkt mijn baarmoeder na de eisprong volstrekt in de war. vanaf het moment dat ik ovuleer, of 1 dag erna, krijg ik steken in mijn baarmoeder. Links, rechts, boven onder: het voelt nog het meest als een blauwe plek die ingedrukt wordt. Ik herken deze 'pijn' van de periode dat ik net een spiraal (koper) had, en de eerste maanden had ik diezelfde steken.
    Tot op heden geen nieuwe zwangerschap, maar wel dus die steken die ik hou tot ongeveer 3 dagen voor mijn menstruatie. Eerder heb ik die steken NOOIT gehad.

Ik ben me elke maand stiekem aan het verheugen dat die steken het begin van een nieuwe zwangerschap betekenen, maar aangezien ik steeds negatief test en ongesteld word, denk ik nu sosm: zou er iets in mijn baarmoeder niet goed zitten? Hebben jullie die steken ook en waarom nu ineens wel en eerder nooit?

Hoop dat jullie antwoord voor me hebben.

groet!

2. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Willemijntjes,
    allereerst sterkte met het verlies. Ik zit nu zelf op een topic met een paar andere meiden die ook een miskraam gehad hebben. We hebben het allemaal over een 'rare' buikpijn. Precies zoals jij beschrijft, van onder, boven, links en rechts. Heel raar inderdaad. Veel van deze meiden hebben dit ook na een nieuwe eisprong. Klinkt dus bekend. Maar bij pijn maak je je natuurlijk altijd zorgen. Snap het volkomen. Heb zelf ook nog steeds buikpijn. Zat steeds te denken aan een ontsteking maar omdat ik iedereen erover hoor, laat ik het maar los. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    groetjes, Jetje

3. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi Willemijntjes,

Sterkte met het verlies van jullie wondertje!
    ik herken je kwaaltjes (ben in april ook ons kindje verloren met 16 weken).. af en toe de steken.. ze duren bij mij eventjes en dan is het weer weg en dan later weer op een andere plek..
    ik heb er zelf nog niet over nagedacht om er voor naar de huisarts te gaan.. ik denk dat doordat we graag zwanger willen raken er iets meer op letten
    dan andere? (Niet dat andere het niet zo graag willen, maar met een miskraam ben je zwanger geweest en opeens heb je niks meer..:()
    je kan natuurlijk altijd bellen.. of je vk, als jou dat rust geeft!
    je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt nu..
    ik hoop voor je dat je heel snel opnieuw zwanger mag raken!

liefs

4. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

hoi,

ja, dat denk ik ook wel eens, dat ik er meer op let dan voorheen, en dat het daarvan komt. "goed" te horen dat jullie er ook last van hebben, dat maakt mij iets minder bezorgd.
    Waar ergens is dat topic over post-miskraam-kwaaltjes?

Jullie ook sterkte: hoop dat het gauw raak mag zijn!

5. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0

Het spijt me voor uw verlies.
    Op uw vraag kan ik niet antwoorden, doordat ik zelf wat problemen heb met mijn cyclus, maar als ik u 1 raad mag geven, is ga naar de huisarts. vertel uw verhaal, en dan weet je meer. Maar ga zowiezo naar de huisarts, want uiteindelijk (nadat ik hier ook raad heb gevraagd) ieder lichaam is anders, en kan anders reageren.
    Ik wens u alvast veel beterschap toe.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sterkte meis met het verlies .
    Ik zou kiezen voor de huisarts als ik je was , die kan je onzekerheid weg nemen of verminderen.
    Zo is ook niet goed voor je lijf en jij zelf.
    Sterke meis knuf.

Deel Deze Pagina