zo chagrijnig....herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moisie, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even van me afschrijven ;)
    Ik ben zo chagrijnig vandaag :x Ik wordt er niet goed van. Ik ben daarmee ook bang dat mijn menstruatie over een paar dagen gewoon komt, door het hele PMS hormoon gebeuren nu zeg maar :(
    Maar ik hoop zo dat het nu eens raak is... Wachten duurt altijd lang he? En ik wacht nog niet eens zolang als sommige van jullie :)
    Ik moet ook positief blijven denken van mezelf, maar het lijkt net of die hormonen de regie overnemen en ik ben over alles licht geraakt pfff.
    Herkenbaar?..

2. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    #2 plk, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
    Hoi,

Ik heb precies hetzelfde als jou, ook chagerijnig!
    vriend is erg de klos.
    zie mijn banner, mijn cyclus is bijna het zelfde :)(jij mag alleen eerder testen!), heb nu ook al af en toe het idee dat me menstruatie eraan komt hoop het niet!!

Maar je bent gelukkig niet de enigste met die verschijnselen!!
    Wachten duurt inderdaad lang, had vorige maand een hele korte cyclus, maar door middel van het gebruik van ovulatie testen weet ik dat deze cyclus langer is.

Succes met wachten!

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Yep hier ook!
    Eerder naar huis gekomen om manlief wat langer te zien, om vervolgens bloed sjaggie en boos naar boven te verdwijnen en eerst even te slapen.

Geen idee waar het pokkehumeur vandaan komt, het is veel te vroeg voor mijn NOD dus helaas kan ik het niet als symptoom zien. Ik heb het overigens ook vaak als PMS.

Mijn arme arme man! Die houdt zich maar extra rustig tot ik met een witte vlag kom en met een pruillip om een kus vraag... ;)

4. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies!

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Niets te danken hoor :)
    Hoe is het nu? Als minder last van buien?

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Yep hier ook strontenstront chagerijnig, al een week met vlagen. Geen idee of ik ongesteld moet worden, want de hele boel is ontregeld... maar dat is ook al een reden om chagerijnig te worden. Wordt gek van alle hormonen en ontpillen! Arme man....af en toe vlucht hij naar zijn vrienden hahaha

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ja het is nu stukken beter met de buien en met jou/jullie?
    Ik heb na de chagerijnigheid nu meer last van de lichamelijke ongemakken zoals hoofd- rug- en buikpijn. Menstruatie blijft vooralsnog uit....

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Iets minder chagerijnig, wel een hysterische huilbui vanochtend uit zelfmedelijden:) Dus ja.... weet ook niet wat beter is haha. Volgens mij vind mannetje het tweede beter, hoeft hij geen dekking te zoeken:D

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hier gaat nu ook wat beter. Woensdag ook bloed sjaggie, ook op mijn werk. Op een gegeven moment dacht ik echt, als ik nu zwanger blijk te zijn en dit een voorbode is van mijn humeur, heb ik over 8 maanden geen man en collega's meer over haha :D

Gisteren voelde ik wat steken in mijn buik dus dacht ik misschien toch nog mijn eisprong te krijgen. De ovulatietest was wel donker maar niet positief. We wachten het rustig af.

Wanneer ga jij testen Moisie??
    Het is wel heel spannend voor jou nu:D

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ha, nou de chagerijnigheid moeten ze dan maar met een korrel zout nemen he?
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... Ik kan niet zo heel erg van mijn cyclus uit gaan want hij is vaak onregelmatig met tussenbloedingen ook nog. Soms weet ik niet of het menstruatie is of een tussenbloeding. Ik dacht afgelopen donderdag al mijn menstruatie te voelen aankomen, maar ik ben het nog niet... Dus ja: spannend ja....

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ontzettend spannend!! Ik ga voor je duimen! Hier is het inmiddels duidelijk dat ik ongesteld word. Jammer maar helaas! We schuiven weer door..

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    had dat in mijn vorige cyclus ook een aantal dagen van dete voren..

13. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jammer Lizzy!..
    Ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan en: niet zwanger :(
    Nu weet ik het maar zeker en gaan we afwachten op de menstruatie zodat we weer de nieuwe ronde in kunnen.

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Moisie: Wat ontzettend jammer meid!!! Ik weet hoe je je voelt, zo werd het mij gister ook duidelijk hoor haha. Deze keer gelukkig geen 2e streepje wat niets blijkt te zijn. Nu kan ik me er bij neerleggen..
    Dit wordt de 9e maand...slik..

15. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hey meisjes, jip I know the feeling, iedere maand weer zo'n kutgevoel en teleurstelling!!!En huilpartij...terwijl iedereen rondom je maar zwanger wordt en kinderen baart! snik!!!! En dan vriendlief die duizend maal zegt dat je er teveel mee bezig bent, dat is al helemaal om te ontploffen! voel me echt alleen op de wereld vandaag:(

16. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lizzy14: ik weet er alles van; ben in oktober 2010 met de pil gestopt...

@Maui78: Sterkte meid! Hoelang ben jij bezig?

Wij gaan voor een 2e kindje dus ondanks dat het nu wel een teleurstelling is,heb ik natuurlijk wel al een kind. Dus ik weet dat het zou moeten lukken... Ik was toen trouwens ook nog eens in 1 x zwanger! Wat een wonder.

17. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier ook vaak ineens heel chaggie of ineens heel verdrietig. Sinds ik gestopt ben met de pil en we zwanger proberen te wordne heb ik dat... Ik wordt af en toe gek van mezelf. De hormonen nemen echt een loopje met me en echt te pas en te onpas. Eerst dacht ik dat het alleen voor mn ong was maar dat bleek dus ook niet zo te zijn en al veel erder, nou volgens mij heb ik het de gehele maand! Mn humeur gaan van vrolijk naar verdrietig en weer naar chaggie en weer terug, pfff om moe van te worden. Ik wil ook helemaal niet dat het me zo beinvloed maar ja, wat doe je eraan he?

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ineens kwam die klap vanochtend even, de 9e maand straks... We hebben wel is waar 6 keer echt ons best gedaan maar toch. Ik vind het heel lastig. In het forum waar ik vast mee klets is iedereen met die startdatum als zwanger..
    Wat doe ik fout? Vriendlief doet zijn best om me te troosten en dan zeg ik ook: het komt zoals het komt..en ook als wij altijd met z'n tweetjes zou blijven zou ik dolgelukkig zijn!! Dat meen ik ook echt, maar ik heb het gevoel alsof ik faal.
    Nou hebben we niet het beste jaar, tegenslag op tegenslag en heel veel stress. Misschien moet dat eerst weg zijn voordat het lukt.
    Maar als dan een vriendinnetje verteld dat het in 1 keer raak was terwijl ik weet dat haar vriend het er niet mee eens was, breekt mijn hart toch een beetje..

Dus laat het bloed maar komen! Op dag 2 voel ik me gelukkig al weer een stuk beter ;)

19. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    @t Moisie, ik ben vorig jaar april gestopt met pil, maar het vorige jaar reken ik nog niet echt mee hoor, want we hadden nogal een moeilijke tijd, mijn vriend zijn mama overleden, ik een operatie ad baarmoeder, plus nadien een hernia, en dan zijn we vier maand op zee geweest, dus dat kan ik er niet bijrekenen, periode met veel te veel stress. Ik begin uiteindelijk te tellen vanaf Februari 2011! Is in principe nog niet eens zolang, maar toch frustrerend dat het niet lukt!

@t Lizzy, ik weet hoe je je voelt meid, maar je tijd komt nog, daar ben ik zeker van. Weet je wat het probleem ook is, we mogen ons niet teveel spiegelen tegenover andere mensen!
    Dat brengt veel te veel stress met zich mee en dan ga je veel te veel denken! Ik weet het is supermoeilijk, hier ook, bijna al mijn vriendinnen zijn zwanger en jij bent de enige die achter blijft met platte buik (nu ja soms lijkt het ook of ik zwanger ben maar dat komt dan door spastisch colom) en dan zijn er mensen die effectief denken dat je zwanger bent, pffffff zucht!!
    Weet je we moeten elkaar steunen, want wij vrouwen zijn toch maar de enige die elkaar begrijpen!
    Veel goede moed, op naar de volgende!!

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Maui: thanks meis, dat doet me goed! Ik heb inmiddels honderden pendels en voorspellingen laten doen en ik krijg altijd als antwoord: "het is dichtbij, laat de natuur zijn gaan en je zal zien dat het komt"
    Ja ja ja, dat hoor ik inmiddels al maanden. ;)
    Het frustreert me gewoon dat ik met mijn lief gewoon niet bij de 70% zit die binnen een half jaar in verwachting raakt.
    Gelukkig voel ik me al weer beter dan gisteren. De tranen zitten niet meer hoog. Gisteravond meende ik het eerst spoortje roze te zien dus als ik vandaag of morgen ongesteld word zit ik weer prachtig op een cyclus van 28/29 met een lf van 14/15.
    Daar ligt het in ieder geval niet aan. We gaan het nu nog 2 maanden zelf proberen, na september maken we een afspraak bij de ha. Al is het maar om naar een onderzoek te horen dat er niets aan de hand is..

Deel Deze Pagina