Wanneer zou bloeding beginnen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nan87, 13 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Dag allemaal,

    Op 10 januari had ik mijn eisprong en ben ik zwanger geraakt. +10 dpo teste ik positief. Deze tests liepen heel snel op en de lijn werd erg donker. Ook werd ik al heel erg snel intens misselijk. 05-2 kwam moeders voor moeders en ook hier leverde ik een prachtige donkere controle streep af. Omdat ik geen laatste dag van vorige menstruatie had (ik zou naar de gyn gaan de 12e om vruchtbaarheidsbehandeling te starten), moeten we een beetje varen op de eisprong (gemeten middels ovu test).

    Om termijn te bepalen mocht ik de gyn afspraak van de 12e laten staan. Duidelijk twee vruchtzakken te zien (vandaar mogelijk mijn donkere tests en heftige kwalen). Maar verder was er bar weinig te zien. Het zag er niet goed uit. Met deze termijn hadden de vruchtjes beter in beeld moeten zijn. De gyn gaat er van uit dat het een mk gaat worden. Voor de vorm heb ik de 22e nog een echo maar uit haar woorden haalde ik dat dit niet zoveel soelaas zou bieden.

    Hoe gaat dit werken? Ik ben nog steeds zo misselijk en moe? Wanneer krijg ik dan een bloeding? Gaat m'n lichaam dat zelf oplossen? Ik hoor dat sommige van jullie een curritage hebben gehad? Wanneer krijg je dat? Sorry ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar de gyn had ook niet echt tijd om het uit te leggen...
     
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    De gyn had ook geen tijd om het uit te leggen? Dat is wel raar. Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook een miskraam bij 11+3 een leeg vruchtzakje, ik kon uit 3 opties kiezen. Dat m'n lichaam het zelf afstoot, tabletten of curettage. De laatste brengt wel risico's met zich mee. Ik heb alsnog gekozen voor dat m'n lichaam het zelf zou afstoten en als dat niet zou gebeuren ik de tabletten zou nemen om het op te wekken. 2 weken later stootte m'n lichaam het eindelijk af en was daarna ook gelukkig gelijk schoon. Ik zou de 22e gewoon even afwachten of het zeker is. Want het kan dus ook misschien zijn dat je de echo te vroeg heb gekregen
     
  3. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Hey meis. Ik had hetzelfde als jij, maar er was pas vandaag een vruchtje te zien. En t is bij de meting een week kleiner dan wat ik als termijn heb...Maar geef t nog niet op. It aint over till its over ♡
    Voor nu ben je gewoon nog zwanger!
     
    Nan87 vindt dit leuk.
  4. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.036
    3.117
    113
    Inderdaad. Hier ook een echo gehad, weinig te zien terwijl ik 7wk had moeten zijn.. het leek op 4-5 weken of een mk. Een week later: een kloppend hartje! En zou ik 6weken zijn. Uiteindelijk goed gegaan en een gezonde dochter mogen krijgen.

    Overigens is mn eerste zwangerschap hetzelfde verhaal maar helaas na 2weken na de echo gaan bloeden en was het dus mis..

    Het kan dus nog alle kanten op!
     
  5. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Hoe is het nu?
    Bij mij is het helaas weer misgelopen. Ik hoop echt dat t bij jou goed zit!
    X
     
  6. K00

    K00 Niet meer actief

    Wat balen.. :(

    Ik heb er boor gekozen er op te wachten en bij mij kwam de bloeding na 1.5 week. Maar iedereen is anders en je moet doen wat goed voelt!
     
  7. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Wat vreselijk om dit te horen zeg! Heel veel sterkte.
    Jammer dat de Gyn geen tijd had. Want een miskraam is niet niks.
    Sterkte vandaag.

    Bij mij begon het vrijdags met bruine afscheiding en het werd steeds erger tot bloedstolsels. Dinsdags nacht kreeg ik soort lichte weeen en toen wist ik dat het gebeurd was. Ons kleintje kwam er dinsdagmiddag eruit. Daarna ben ik 2 weken ongesteld geweest en daarna duurde het 6 weken tot ik weer ongesteld werd. En nu is alles weer normaal.
    Je HCG gehalte blijft ook nog een tijdje in de urine zitten. Daarom blijf je nog even symptomen houden. Ik moet toegeven zodra de mk begon, namen mijn kwalen gelijk af. Ik was ook heel moe en hele gevoelige borsten. Dat was echt bam weg.

    Als je meer wilt weten, mag je me altijd een pbtje sturen.
     
    Nan87 vindt dit leuk.
  8. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik bloed nog steeds niet, ben nog steeds erg misselijk met opgezette darmen (ik lijk wel 5 maanden zwanger). Vanmiddag heb ik dus nog een echo. Ik hoop dat als het inderdaad foute boel is ze iets kunnen doen om de mk in gang te zetten. Ik voel me zo beroerd en mogelijk oim niets :(
     
  9. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Bedankt voor je bericht, ik vind het fijn om een beetje een idee te hebben. Dan komt het niet als zo'n erge schok/verrassing.
     
  10. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik vind het heel verdrietig voor je. Sterkte voor de komende tijd. Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

    Misschien verloopt het bij jou anders dan bij mij he. Iedereen maakt het op zijn eigen manier mee.

    Ff wat kwijt betreft jouw gyn, Toenmalige verloskundige heeft veel nagelaten bij mij en me nergens op voor bereid, na de mk heb ik niks van hun vernomen, ook niet tijdens de miskraam. Echt schandalig. :mad: Ik heb ze na de mk opgebeld en het enige wat ik kreeg te horen. Owja sorry we zijn je inderdaad vergeten. Hoe respectloos. Gelukkig heb ik veel aan mijn huisarts gehad. Ook wat betreft je gyn. Jij hebt niks te maken met dat ze het druk heeft. Jij hebt recht op steun.
    Ff hoor haha wordt hier best boos en terleurgesteld van.
     

Deel Deze Pagina