Hallo, Ik weet niet zo goed waar ik mijn onderwerp moet plaatsen maar probeer t hier maar Ik ben nu 11 dagen overtijd maar heb nog steeds een negatieve test. Ik heb al een paar keer getest maar hij blijft maar negatief. Afgelopen 13 juni was de eerste dag van mijn laatste ongi. Ik gebruik al een jaar geen pil meer en al mijn ongi's zijn regelmatig, tussen de 25 en 27 dagen. Mijn vriend en ik hebben sex gehad rond mijn eisprong. Met deze cyclus had ik op dag 19 en 20 wat bruine afscheiding en ienieminie beetje oud bloed. Ik dacht eerst ik wordt al ongi maar dit zou veels te vroeg zijn en inderdaad, niks doorgezet. Ik dacht dus mooi rond dag 26 (8 juli) ongi te worden. Ik kreeg wel wat krampen maar verder gebeurde er nix. Tot op de dag van vandaag dus. Ik zit nu al op dag 38 wat voor mij uitzonderlijk is. Ik woon tijdelijk in het buitenland maar ben wel afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis gegaan voor een bloedtest. Mijn HCG waarde was een klein beetje gestegen. Maar niet zozeer dat het een zwangerschap kan zijn, zei de man van het laboratorium (ik ben nog niet bij een dokter geweest). Ze adviseerden me een week te wachten en aankomende dinsdag terug te komen voor een nieuwe bloedtest om te kijken of mijn HCG waarde is gestegen en dan evt naar een dokter te gaan. Maar ik lees alleen maar dat HCG met zwangerschap te maken heeft of kan deze ook met een andere reden stijgen???? Verder blijf ik last van ongi krampjes houden en ben moe en soms wat misselijk...maar verder geen klachten. Ik begrijp dat ik nu moet wachten maar dit is zo frustrerend Ik ben ooit zwanger geweest maar dit werd helaas een miskraam met 9 weken. En bij deze zwangerschap teste ik al 1 dag na mijn NOD positief. Of is elke zwangerschap daarin anders? Ik zou gwn heel graag willen weten dus of het HCG ook met een andere reden kan stijgen? Groetjes suus
Wil er even nog aan toevoegen dat mijn HCG waarde wel laag lag, 7.0. Alleen dit is wel echter gemeten al bijna een week geleden (als ik goed reken zou ik toen 3 weken zwanger zijn, mocht t zo zijn).
Jeetje wat een onzekere situatie zeg! Alle zwangerschappen en bevallingen zijn anders, al krijg je 10 kinderen, het verschilt allemaal. Bij de een is het hcg heel snel verhoogd bij de ander duurt het wat langer. HCG heeft volgens mij alleen te maken met een zwangerschap. Je bent sowiezo pril zwanger als het zo is, dus daarom kan de waarde wat laag liggen. Heb helaas verder geen verstand van waardes. Gewoon je bloedtest afwachten en je ook niet zomaar weer naar huis laten sturen hoor. Je menstruatie blijft niet zomaar weg. Veel succes, sorry kan je verder niet echt helpen...
Had ik ook mijn ongi bleef ineens 2 halve maand weg teste gedaan negatief bloed prikke en dat was ook negatief later werd ik weer ongi nu loop ik onder controle bij de gyn om me cyclusse bij te houde en of mn eicelle wel goed groeie dusja voor mij nog ff weekje wachte om te kijke of ik ongi wordt