Vandaag is het weer een ronde die niet gelukt is soms heb ik het idee dat ik dus geen kids zou krijgen ondanks dat ik 2x eerder zwanger ben geweest voel me verdrietig weer een nieuwe ronde 8 gaan we in na me laatste miskraam wil ik het te graag ? Heb geen idee. Maar het is zo moeilijk om het vn j af te zetten.
heb je al 2 miskramen gehad ? wat verschrikkelijk!! natuurlijk wil je het graag, elke maand als je weer ongesteld wordt is een teleurstelling. ben je al in het ziekenhuis / dokter geweest om uit te laten zoeken of alles goed is ? je moet niet opgeven hoor ! even flink uithuilen en weer doorgaan dikke knuffel voor jou
Hier nog 1...heb net weer even een potje gejankt en moet nu weer door...het lijkt ook alsof de hele wereld om me heen zwanger is, ervaren jullie dat ook zo? Ik vind het alsmaar moeilijker om enthousiast te reageren
Ja ben al bij de gynacaloog geweest ze hebbe niets bijzonders kunnen ontdekken ze hebbe wel gezegd dat ik 2 foliumzuur pilletjes moet slikken ipv 1 een miskrqwm was met 8 a 9 weken en de andere net 5 weken
Heb ik idd ook heel erg vl is er anders in die heb alle vertrouwen er in maar ik heb af en toe de pest er in pas is me schoonzus bevalle en dan kan k wel ianke als ik de kleine zie
Zo herkenbaar Bij mij is het ook zo...vriendinnen, schoonzussen, collega's....letterlijk iedereen om mij heen! Het is zo ontzettend zwaar en ik ben zoo bang dat het nog zo lang gaat duren..elke keer wanneer ik denk, nu gaat het goed en ik kan het van me af zetten, komt er wel iemand met het nieuws dat het zwanger is..
enthousiast reageren op anderen kan ik niet. op dat moment probeer ik zo normaal mogelijk te doen maar zodra ik thuis kom barst ik in tranen uit helemaal nu ik weet dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden en dat bij anderen de 1e poging raak is
Idd vooral als j de verhalen hoort vn jonge meiden van jaar of 15 die het kind niet willen .. terwijl wij allemaal een kindje willen die geliefd is en het moeilijk lukt dat vind ik zo oneerlijk
Dat heb ik dus ook, kreeg vanochtend te horen dat mn collega zwanger is die nog nog helemaal niet zolang als mij bezig is en ik ben vandaag ongesteld geworden. Nadat ik de telefoon ophing, barstte ik in tranen uit...het voelt zoooooo oneerlijk allemaal...
En me oude beste vriendin die kwam ff vrolijk dr kleine showen heel leuk voor der maar van binnen dacht k wil dat ook
Ahw wat rot zeg ik kan me voorstellen dat veel vrouwen het gevoel hebben dat iedereen om hen heen zwanger is. Ik ben ook bezig met zwanger worden en vind het soms ook lastig te horen als iemand anders zwanger is.. ik wil dat ook zijn!! Ik ben er nu wat rustiger onder en zie het allemaal wel. Ik zou vooral zorgen dat je lichaam gezond is. Ga naar een homeopaat! Ik wil echt geen reclame maken ofzo, maar ik heb zoveel positieve ervaringen met homepatie en ik ben ervan overtuigd dat dit voor zwanger worden ook effectief is. Ik ben nog niet zo heel lang bezig (sinds juli) Als het einde van dit jaar nog niet zo ver is, ga ik ook weer naar een homeopaat!!
Denk dat wij precies hetzelfde voelen..wat een rotsituatie is dit zeg...ik hoop serieus dat wij niet lang meer met dit gevoel hoeven te zitten...maar ik las dat jij binnenkort naar het ziekenhuis gaat, wat gaat er precies gebeuren?
Ja wat een rot gevoel hè! En al 2 miskramen is niet niks! Ik heb gelukkig wel een zoontje hier rond lopen alleen die ma van april heeft er behoorlijk bij me ingehakt! Het hoorde er al helemaal bij na een goede echo met 9 weken! Wil je even een dikke knuffel geven! En geef de moed niet op! Ook al duren deze maanden nadat je eenmaal zwanger bent geweest wel 100 keer zo langer als dat niet het geval was.. Sterkte! En probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is! Na m'n eerste miskraam werd ik na 7 à 8 maanden weer zwanger ( voor m'n gevoel duurde dat wel jaren! ) en nu kan ik ook niet meer wachten, liever gisteren dan vandaag! Je kunt iig wel zwanger worden! ( zo probeerde ik het altijd te bekijken )
Oh echt? Vertel eens..wat voor behandeling krijg je dan bij de homeopaat? Ik wil er wel meer over weten..
hier nog 1 al een tijd bezig me man heeft zijn sterlisatie ongedaan laten maken begin het jaar van de week te horen gekregen dat zijn zaad niet goed is zitten heel weinig levende cellen in nu door gestuuurd naar erasmus maar was der kapot van ik hoop dat ze in het erasmus nog wat kunne doen
dat was voor de uitslagen alles is goed in principe alleen ik moet 2 foliumpille slikke en spuiten voor trombose en omdat k al 2x zwanger ben geraakt doen ze voorlopig nog nix
Ik leef met jullie mee! Vandaag ook weer een jankdag... 6 dagen overtijd.. negatieve bloedtest... terwijl mijn ei duidelijk is geweest en ik hem had gevonden, waarom word ik dan niet ongesteld?! Weer een lange cyclus dus.. zonder resultaat, en niet wetende wat de volgende gaat doen.. op dus naar ronde 8. Laat hem maar snel beginnen!