wat een raar gevoel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maartje25, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Zoals jullie in m'n handtekening kunnen zien zitten wij in de eerste ronde voor ons eerste kindje..
    Ik heb 12 september mijn eerste dag van mn ontrekkingsbloeding gehad. Rond de 26e had ik wat krampen in mn onderbuik(wel rond deze dagen geklust)
    Nu begon gister ook wat pijn in mn onderbuik... Het zijn geen krampen maar meer wat 'pijntjes' af en toe wat steken. En als ik ben wezen plassen en ik maak de boel droog (sorry voor deze details) dan voel ik ook een pijntje in mn onderbuik.
    Snappen jullie m nog? :p

Ik denk dat dit door de menstruatie komt?(als ik cyclus heb van 28 dagen dan moet ik a.s. Woensdag of donderdag ongesteld worden...)
    Wie herkent dit ook?

Gr maartje

2. maartje25

Niemand die dit herkent?

3. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk en spannend een eerste kindje! Hopelijk lukt het snel! Je kwaaltjes is lastig, je lichaam kan je erg voor de gek houden, met nog veel meer symptomen. Aan de andere kant kan het natuurlijk zomaar. Dus ik zou zeggen lees lekker hier op het forum en you go girl, hoop dat het snel zo ver is!

4. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Best is gewoon afwachten je lichaam kan je idd aardig voor de gek houden hoop natuurljk dat het raak is want dan kan natuurlijk ook :)

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik denk dat je moet afwachten.
    Ik voelde ook bij elke cyclus wat. En juist nu dat ik zwanger ben voel ik eigenlijk niks..

Maar spannend voor je.

6. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    hey maartje25, ik ook 12 sept 1e dag menstruatie en 26e voelde ik de eisprong. woensdag of donderdag mijn nod, maar het voelt anders deze x, vage steken in de onderbuik, steken in mijn borsten... een humeur waar je u tegen zegt :)
    normaal heb ik nu al enorme koppijn en rugpijn maar daar nu geen last van. morgen maar een testje wagen ;)

7. maartje25

Dat wachten he...daar word je toch naar van? En het is pas ronde 1 *slik*
    Wat ik me kan herrinneren is dat ik bij mijn menstruatie (voordat ik met de pil begon) het altijd enorm warm had en vaak 1 a1.5 kilo aankwam (daarna was dat weg. Nu 1 kilo aangekomen door stoppen met de pil maar daarna niks meer...ook geen warmteaanvallen e.d.
    Ik geloof er eerlijk gezegd niks van hoor dat het nu al raak is, dat zou wel heel bijzonder zijn ;)
    Ik denk inderdaad dat mn lichaam me voor de gek houd...
    Wachten...wachten...wachten dus maar..

@bibababy: wat grappig dat je gelijk met mij loopt. Ik hoop voor je dat het raak is! Voor jou ook eerste ronde?

8. maartje25

Aaah ik zie dat het raak is! Van harte gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina