Wij hebben een grote zwangerschapswens. In Maart ben ik gestopt met de pil maar ik heb een nogal lange cyclus die de laatste maand ook nog eens onregelmatig werd. Nou wordt telkens gezegd dat sex om de dag het beste is tijdens je vruchtbare periode. Nou is mijn vruchtbare periode dus moeilijk te bepalen, is het dan verstandig om een langere tijd om de dag sex te hebben(moet wel leuk blijven) of is dit helemaal niet verstandig? Eerste dag van laatste ongesteldheid is 2 augustus, zit nu dus op dag 12 als ik me niet vergis.
Denk dat je lijf ook nog moet wennen aan het idee dat ze zelf hormoontjes moet aan maken je zou eventueel ook ovulatietesten kunnen proberen en idd om de dag zeggen ze is het beste maar sperma kan 3dagen overleven hoor.. Enne het moet idd wel leuk blijven
We zijn er ook voorstander van dat het leuk moet blijven, maar mochten we dan toch een beetje met moeder natuur kunnen overleggen dan willen we echt heel graag in mei of juni een kleintje. We weten heeeel goed dat je het vaak niet voor het zeggen hebt, maar mocht het dan toch zo zijn, dan willen we nu wel alles op alles zetten om te zien of het lukt in die tijd volgend jaar.
IK doe het niet hoor, om de dag, wij hebben sex als we zin hebben, en dankzij ovutesten is er 1 periode in de maand waar we wat daagjes achter elkaar zin moeten maken, dat wel, maar verder rustig aan hoor
Hier was het de bedoeling om het om de dag te doen vanaf dag 10 van me cyclus dat is de eerste dagen ook goed gelukt. Daarna kreeg ik zoveel zin en is het vanaf donderdag tot nu al elke dag geweest Maar doe waar jullie je goed bij voelen en het geen moetje is.
Ik zou ook ovu testen gebruiken, die geven je 2 vruchtbaarste dagen aan en de rest van je cyclus kun je zelf bepalen wanneer je er zin in hebt haha ideaal toch en op deze manier mis je je ei ook niet
Ik ken het, ik geef nu wel wat meer aan, aan man lief qua wanneer ik vruchtbaar ben.. en kwam er achter dat ik vandaag in een van m'n vruchtbaarste dagen zit (al 2-3 dagen) nu 'piek' dagen.. En hij begon te gillen je hebt mijn zaad al! Geef mij een nachtje rust haha germ, de lieverd
Ik had ook lange en onregelmatige cyclussen. De eerste rondes deden we het om de dag, maar als het wat langer duurt wordt het toch wel een hele opgave en gaat de lol er een beetje af. Zeker als je hele lange cyclussen heb. Achteraf gezien hadden we steeds rond mijn vruchtbare dagen geen zin meer en deden we het niet.... Nu wordt mijn cyclus korter en regelmatiger en ben ik ovutesten gaan gebruiken. Meestal heb ik rond mijn ei meer zin en als mijn ovutesten positief zijn dan doen we het om de dag. De rest van de maand gewoon als we zin hebben.