Krampen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me988, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ik zit inmiddels op 5dpo en heb sinds eisprong lichte menstruatie achige krampen. Normaal heb ik dit niet. Wat kan t zijn?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Kan vanalles zijn.. Ik heb het ook sinds 4dpo (nu 5dpo) maar heb de afgelopen paar maanden alle 'kwaaltjes' wel gehad.. Dus denk er nu maar niks meer van

3. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Mijn onderbuik voelt ook alsof er vanalles gebeurd. Ik ben nu 6dpo dus ip ook nog te vroeg. En pas eerste ronde dus ben bang dat ik me ook dingen inbeeld... T is vast ook het ontwennen na 15 jaar de pil...

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb hetzelfde en wat meer dingen, had er ook een topic over geopend. Iedereen zegt dat ik me al dingen inbeeld. Zou kunnen, maar denk het zelf niet. Andere rondes heb ik dat niet gehad. Zelf denk ik niet dat het met een zwangerschap te maken kan hebben, maar wat het wel is???

Ik lees ff mee.

5. Kiki9

Kiki9 Lid

24 apr 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik lees ook heel erg graag mee, heb het zelf deze ronde namelijk ook. Bij mij begon het op 4dpo en zit nu op 6. Voel het voornamelijk aan 1 kant en sinds vandaag voelt het ook een beetje trekkerig, lastig uit te leggen... Heel benieuwd!

6. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken dit al denk ik dat mijn eisprong later is dan ik dacht dus heb ik de klachten er misschien voor, maar dan nog vind ik het ook raar en erg opvallend. het is absoluut niet hetzelfde als de eisprong steken! hoe is het met de rest afgelopen?

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Ik heb het ook gehad, tot 4-5 dagen dpo krampen, wat misselijk. Nu iets minder maar wel steekjes in de borsten.
    Bij mijn dochter had ik dit ook, meteen de eerste ronde raak. Dus ik Heerlen het zware gevoel weer in mijn onderbuik, dus ik duim heel heel hard dat het raak is dit keer.
    Wel was ik ook misselijk tot vandaag, dat is nieuw voor mij.

Ik kan 10 okt testen.. Duim duim

8. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Lieflief jij bent zwanger nu toch? Je had het goed!!

9. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Heb ik ookk !! Na eisprong menstruatie krampen die komt en gaat tepels beetje pijn hele borsten pijn neus verstopt keel pijn bij slikken.. honger gevoel ookal heb ik wat gegeten ... ben benieuwd

Laatst ongesteld 14 september 27 cyclus..

10. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Heb dit ook vaak gehad maar werd toch ongesteld.

Deel Deze Pagina