Hee meiden, Ik moet het gewoon even van me afschrijven. In juni heb ik een mk gehad bij 9+3 weken. Vandaag zou de uitgerekende datum zijn geweest. De laatste weken was ik er al wel steeds vaker mee bezig, maar ik wist niet dat het nog zo hoog zou zitten. Ik ben er nog steeds erg verdrietig van, en het lijkt dus maar langzaam te slijten. Ik heb het geluk al een prachtig ventje van 20 maanden te hebben en ook al weer zwanger te zijn van een nieuw wondertje, maar toch, het verdriet zit er nog... Ik hoop dat ik vandaag een beetje doorkom zonder steeds in tranen uit te barsten. Gelukkig is mn vriendje thuis aan het werk vandaag en moet ik straks ook nog een paar uurtjes werken. Daardoor heb ik in ieder geval wat afleiding... Hoe hebben jullie dat gedaan zo rond de uitgerekende datum? Ik heb 2 weken terug wel een fotoboekje gemaakt van alle foto's die ik had van de testen, mn buikje, het begraven van het vruchtje enzo, dat heeft ook wel geholpen, maar hoe nu verder? Moet het nu vanzelf slijten???
Hé meis...heel veel sterkte vandaag. Ik denk dat dit gewoon echt z'n tijd nodig heeft. Het is echt niet niks. En er zullen altijd momenten zijn waarop het extra hard aankomt, zoals vandaag en straks als je kindje geboren wordt. Hele dikke knuffel, Chickie
Ja zoals Chicken ook zegt: Het heeft zijn tijd nodig. Vandaag is de uitgerekende dag .... dus dat is ff moeilijk. Ik ken je natuurlijk niet, maar het lijkt mij niet je hier elk jaar bij zal stilstaan. Sterkte!
Heey! Een beetje een late reactie, maar ik wil je alsnog heel veel sterkte wensen. Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn uitgerekende datum was 26 december (2e kerstdag dus) en ik voelde me ook zo k*t. Iedereen vrolijk en ik kon nergens anders aan denken dan aan ons kindje. Ik merk wel dat het vanaf die datum steeds iets minder aan 't worden is. Tuurlijk denk ik er nog wel vaak aan, maar er is nu geen datum weer waar je tegenaan blijft hikken. Dat had ik heel erg de weken voor kerst (nog 4 weken dan zou ik uitgerekend zijn, nog 3 weken, etc.etc.). Ik hoop voor jullie dat jullie 't snel een plaatsje kunnen geven!
Surf, Ik snap precies wat je bedoeld, ik moet ook nog zo vaak aan mijn miskraam denken (was anders 12 nov uitgerekend) Het blijft gewoon moeilijk! Juist nu ik weer zwanger ben des te meer ik er aan moet denken! Heel veel sterkte meid! Hoop dat je het een plekje kunt geven! Veel liefs
oh meis ik zat bij jou in het zwanger topic volgens mij.........ik heb ook een miskraam gehad in juni. 6 feb is voor mij de dag..... Ben er ook heel erg mee bezig. Wij hebben nog geen kindje(s). Heel veel sterkte!
@loe: sterkte meis! ik zie dat je nog niet het geluk mag hebben opnieuw zwanger te zijn... ik hoop dat het jullie ook snel gegund is! nogmaals heel veel sterkte!