Weet iemand of je de eerste eisprong na je curretage merkt? Voordat ik weer zwanger was kon ik altijd merken dat mijn eisprong er aan kwam. Nu heb ik op 11 juli een curretage gehad omdat de zwangerschap helaas niet goed was. Dit is dus 3 weken geleden. Kan ik nu merken dat mijn eisprong er aan komt of kan de eerste keer ongesteld worden ook een soort van onttrekkingsbloeding worden dus zonder eisprong? Dan kan ik namelijk een beetje in de gaten houden wanneer ik weer ongesteld moet worden.
Hey Singa! Ik ben een week voor jou gecuretteerd en had gisteren mijn eisprong. Ik weet het omdat mijn ovulatietest positief was, maar verder had ik het niet af kunnen leiden. Normaal kan ik het goed voelen tijdens mijn cyclus: een gespannen buik, een toenemende pijn, en dan PATS... ineens weg. Nu voel ik na de curettage ( plus infectie daarna) de hele maand al steken overal. Ik had de eisprongsteek dus niet kunnen onderscheiden van de rest van de steken. Misschien heb je wat aan mijn lijstje? 5 juli curettage (8+3) 27 juli witte zwangerschapstest 31 juli eisprong NOD: 14 augustus Mijn eisprong is normaal op CD20/21, dus ik ben "laat". Wellicht nu ook laat, geen idee. Ik heb inderdaad wel gehoord dat je een soort "ontrekkingsbloeding"kunt krijgen en dat je helemaal nog geen eisprong hebt in de eerste cyclus na je MK, maar dat verschilt per vrouw. Of jij 'm hebt weet je dus alleen als je 'm goed voelt of test met een test ( denk ik dan). Succes trouwens met alles, het is allemaal zo ongelooflijk verdrietig! Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn!
Allereerst sterkte! Ik werd pas 47 dagen na mijn curretage ongesteld. . Pas een maand na de curretage stond mijn hcg hormoon op 0... Bij mij heeft het dus wel lang geduurd! De maand erna was het al gezakt naar 34 dagen en nu wacht ik er nog op... Maar ik heb zo'n gevoel dat het weer raak is! Hopelijk heb ik het bij het goede eind!
Na mijn eerste zwangerschap werd ik precies na 6 weken weer ongesteld dus ik hoop stiekem dat ik nu ook na 4 weken weer ongesteld ben. Maar ja het zal wel weer zo gaan dat als je het niet wilt dat je dan snel weer alles krijgt en andersom. @zouzograag dank je wel. Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger. Ik zie dat jij het al 2x hebt meegemaakt dus dan is het allemaal dubbel zo verdrietig. We gaan voor een gezonde baby in 2014!
Nog even een ander vraagje. Zijn jullie ongesteld geworden op dezelfde dag als de dag dat je curretage was? Ik had met de pil geregeld dat ik altijd in het weekend ongesteld werd. Omdat ik altijd een regelmatige cyclus heb bleef dat na het stoppen met de pil ook zo. Dat ben ik nu natuurlijk kwijt maar ik vraag me af of de eerste keer dan op een volstrekt willekeurige dag komt of dat ik dan nu op donderdag ongesteld wordt.
Ik ben niet ongesteld geworden na curettage maar heb wel mn eisprong heel goed gevoeld. Nu nog niet ongesteld en k heb t zelfde lijstje als zouzograag... Woe 31 eisprong (ovutest was toen ook de beste) noem t maar de 2e eisprong omdaf k nog ongesteld ben geworden Woe 14 ongi, zou dus de 2e moeten zijn
Hoi allemaal, Ik heb op 20 Juni een Curettage gehad. Ons kindje bleek al een aantal weken niet in leven te zijn. we kregen de eerste echo met 9 weken. Nu heb ik 6 weken laten ( 31 Juli) weer mijn eerste menstruatie gehad. We wilde expres deze afwachten voor we het weer wilden proberen.. Mijn man en ik hebben al een prachtige dochter ( 3jaar) Bij haar was ik de eerste keer gelijk zwanger. Direct na het stoppen met de pil. Was jullie Cyclus na de Curettage weer zoals deze voorheen was? Ik ben namelijk erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb ook geen idee wanneer ik nu mij eisprong zou krijgen. Ik was altijd erg regelmatig 28 dagen. Dank je wel voor de reactie alvast.
Hoi singa, Ik heb mijn Eisprong goed gevoeld na mijn Currettage. Dit was precies 4 weken laten. 2 weken daarna werd ik ongesteld. Mijn eisprong voel ik eigenlijk altijd. Sinds ik ben bevallen van mijn dochtertje.
Hier was het gisteren zo ver. Precies 5 weken na de curettage. Toch wel fijn om te weten dat alles weer werkt. Ik heb verder niks gemerkt van een eisprong. ik ben ook benieuwd of het een gewone ongesteldheid wordt. In januari ben ik namelijk gestopt met de pil en tot mijn zwangerschap ben ik altijd maar een paar daagjes ongesteld geweest. Terwijl ik voor de pil er toch echt wel een week last van had. Ik was ook altijd erg regelmatig. Maar we kunnen nu weer verder en hopelijk snel weer zwanger.