verdriet

Discussie in 'Miskraam' gestart door mirjamc, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ruim 7 weken geleden ben ik gecurreteerd,vorige week ongesteld geworden,maar ik vind het nog steeds heel moeilijk met kinderen om te gaan.Vooral de hele kleintjes.
    Vandaag hadden we een verjaardagsfeestje en daar liep ook een lief meisje rond van net 3 en dan gaan bij bijna de tranen lopen.Ik heb nog steeds de gedachte,dat ik nu met een mooi buikje had moeten rondlopen...
    Ik weet dat er niets aan te doen is,en op zich heb ik het ook wel geaccepteerd,maar als ik zo'n jong kind zie en als die ook nog steeds naar mij toekomt,dan steekt dat zo ontzettend.Ik vloek nooit,maar op zulke momenten ben ik er haast toe instaat.
    Mijn vriend word echt gek van me volgens mij, als ik het hem vertel.
    Ik moet 6 augustus voor na-controle.Zie ik toch wel tegenop.Geen idee wat hij gaat doen en straks heeft hij slecht nieuws.
    Laten we zeggen dat ik gek word van mezelf en mijn vriend ook geloof ik.
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid de eerste periode blijft moeilijk
    maar pak de draad weer op ,,Ik weet dat dat erg moeilijk is
    Waarschijnlijk met de na controle gaan ze een inwendige eho doen om te kijken of je goed schoon bent .Bij mij hebben ze ook meteen naar mn eierstokken gekeken en gekeken hoe de eitjes groeide
    Heel veel sterkte meis in deze moeilijk periode
    en als je vragen enz heb mag je me mailen
    Dikke knuf
     
  3. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    ik vind het heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om zo'n klein eisje te zien, maar geloof me het heeft tijd nodig en het gaat op de duur weer beter.
    praat met je mannetje want nu wet je niet wat hij denkt waarschijnlijk vind hij het ook heel moeilijk maar houd hij zich groot omdat het voor een man zogenaamd niet erg is. maar ook hij heeft zich er op veheugd en was zo trots als een pauw.
    Ik heb naar mijn miskraam de liefste woordjes gehad van mannen,de vrouwen begonnen sneller weer van ach je kan tenminste zwanger worden.
    heel veel sterkte
     
  4. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi sterkte. weet hoe je je voelt.
    ik heb in mei ook een mk gehad en 2 dagen erna beviel een nichtje van mijn vriend. ik wordt nu al 6 weken lang met haar kindje direct of indirect geconfronteerd en men snapt niet hoeveel pijn het mij doet. en ze weten van de mk.
    wat ik je kan zeggen is heel veel sterkte en denk er niet de hele tijd aan. weet dat het moeilijk is.


    jennefer
     
  5. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    wat houdt een inwendige echo in?Hetzelfde als een normale echo?
    Stomme vraag waarschijnlijk
     
  6. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi een inwendige echo doen ze vaginaal.
    dit omdat je voor 8weken dacht ik het kindje niet via de normale echo kan zien.
    klinkt erger dan het is. heb dit al een paar keer gehad

    jennefer
     
  7. Niet meer actief

    Sterkte...

    Liefs Brenda1976
     
  8. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ok,maar ik bedoel een inwendige echo nadat het kindje weggehaald is?Doen ze dat altijd?
     
  9. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi mirjam

    begreep je vraag niet
    de eerst keer heb ik geen inwendige echo gehad. alleen vragen van hoe ik me voelde en of ik al ongesteld geworden was. en de 2e keer kwam ik door de echo achter dat ik een mk gehad heb.
    weet niet hoe het bij jou zal gaan.

    jennefer
     
  10. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vaak als nacontrole of de curretage goed is verlopen
     

Deel Deze Pagina