Hoi hoi, Hoelang plassen en drinken jullie niet voor een ovulatietest. Ik probeer vaak 4/5 uur niet te plassen en in die tijd drink ik ook heel weinig. Omdat ik denk dat de urine anders niet geconcentreerd genoeg is. Ik test sochtends met de eerste urine, eerst een beetje urine eruit en dan urine opvangen. Daarna om 17.30 (daarvoor 5,5 uur niet geplast en gedronken) Groetjes
Je moet juist geen ochtendurine gebruiken voor ovulatietesten... behalve dan bij de CB digitaal. Staat ook in de handleiding.
Bijsluiter nooit gelezen? Je mag niet testen met de eerste urine. Je gaat dus voor de eerste keer naar de wc en daarna kan je gewoon normaal drinken en bij de volgende keer plassen testen. Zolang niet drinken is helemaal niet nodig en ook niet echt gezond.
In de bijsluiter staat dit precies beschreven. Bij de meeste testen mag je juist geen ochtendurine gebruiken behalve bij cb digital zoals hierboven beschreven. Succes! Hoop op een snelle positieve test voor je!
Nou het is vooral... Je leest overal wat anders. Ben gewoon benieuwd naar mensen hun ervaringen. Ik ben gewoon nog erg zoekende naar ervaringen omdat het testen niet zo goed gaat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd kwa testen. 2 cyclussen terug was sensitest knal positief, CB bleef negatief. Vorige maand had ik cyclus van 44 dagen, wel een kid poging gehad op dag 15.. Dus ook toen fout positief getest. Nu is de test wel bijna positief denk morgen knal en dan donderdag kid