2 weken terug heb ik een miskraam gehad, maar ik bloed nu nog steeds. Ik denk dat ik de gynaecoloog weer even ga bellen. Maar wat is normaal? Het is ook niet zo dat het eruit loopt, gewoon een paar inlegkruisjes per dag
Wat naar Suze, dat het nog steeds niet voorbij is! Dan word je er toch bij elk toilet bezoek even aan herinnert he ! Denk dat het goed is even een echo te laten maken. Om te kijken of je baarmoeder mooi schoon is. Bij mij is de bloeding ongeveer 6 dagen na de miskraam gestopt.. Had jij nou ook op HCG getest?
Ik heb ook ongeveer 2 weken gebloed na miskraam met 6 weken. Was ook niet zo heel veel, duurde alleen lang. Volgens mijn vk moest het binnen 2 weken ook wel stoppen en zo niet moest ik aan curretage gaan denken. Gelukkig was dat uiteindelijk niet nodig. Heb wel nog een echo gehad om te zien of baarmoeder weer schoon was erna. Sterkte ermee.
Ik heb een paar dagen na mijn miskraam een echo gehad en toen was alles schoon. Nog wel bloed te zien. Maar inmiddels 2 weken verder. Toch maar even gynaecoloog bellen dan morgen. Bedankt meiden!
Ik zit nu 3 dagen na miskraam en heb amper verlies van bruin nog maar?.. Echt snel... Maar verloskundige vertelde me dat dat best kon. Dat dan alles echt weg is.
Na mijn missed abortion bij een zwangerschap van 10 weken heb ik een kleine 2 weken gebloed. Op de echo zag baarmoeder er schoon uit. Alleen nog wat verdikt slijmvlies. Maar voor de zekerheid is het altijd goed om even te bellen. Succes!