9dpo al ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door devil81, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,
    Ik weet dat ik vorige week maandag einde vd middag een ovulatie heb gehad aan de hand van testen, zondag en maandag positief, maandag tegen de avond negatief.
    Nu heb ik flinke menstruatie pijn, en vanochtend al bruin verloren, zo begint mijn menstruatie ook altijd😝
    Mijn vraag is, is dit niet veel te vroeg, ik verwacht nl niet dat het een innestelingsbloeding is.
    Voel echt alsof de menstruatie ieder moment doorzet.

Moet ik er mee naar de huisarts? Mijn dagen ba de ovulatie zijn vrij kort, gemiddeld 11-12dgn. Maar dit is wel ernstig te vroeg toch??

2. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Ik zou in ieder geval even afwachten of je menstruatie ook echt door gaat zetten! Nu kun je er nog niet zo veel van zeggen.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Inderdaad even afwachten. Pas als t helder rood is kan je spreken van een doorgezette menstruatie :)

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoe lang is je LF al zo? Ben je net met de pil gestopt? Bruinverlies is idd geen menstruatie dit is het pas wanneer het echt rood bloed is. Het zou zelfs een ineestelingsbloeding kunnen zijn. Even afwachten is nu het enige dat je kunt doen.

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ben in mei gestopt met de pil.
    Bezig voor nr 3.., maar elke keer zwanger worden is toch spannend.
    De lf was vorige keer, zondags eisprong en vrijdag-zaterdag (12-13dpo) echt ongesteld. Bruinverlies op vrijdag.
    Nu dus ei op maandag, en al bruinverlies op woensdag, 9dpo.
    Maar ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden, zo voelt het ook, echt mega opgeblazen gevoel, en lage rugpijn.
    Echt signalen dat het door gaat zetten.

Dat betekent dus wel dat mijn ei op dag 17-18 komt, en een cyclus van 24-25dgn.., nou ja.
    Beetje gek lijf. Nooit geen regelmatige cyclus trouwens, varieert van 25-33dgn.

Deel Deze Pagina