eisprong na miskraam? Of niet?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door meow, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. z0nne

z0nne Niet meer actief

Super meid!!

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jaaaaaaaa!!!! Super! Wat ontzettend fijn! :D :D :D
    Weet nog hoe heerlijk dat voelde, weten dat je lichaam weer werkt! Geniet er lekker van!

3. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @Annabeht: ja vooral dat gevoel ja, dat mn lichaam doet wat t moet doen :D
    Jouw temp gaat mooi omhoog btw

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Meow: ja, heerlijk, dat gevoel. Ik herinner het me echt nog zo goed! Ik vond het zo'n enorme geruststelling; het werkte weer, dus ik zou het opnieuw kunnen proberen.... :D Dat gevoel.... :) Was gewoon een beetje in de wolken toen, zelfs al hadden we te vroeg geklust. Hahahaha.

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar idd, mijn temp gaat mooi omhoog! Als je mijn andere kaartjes ziet, dan zie je dat ik dat sinds ik temp nooit eerder heb gehad.... Dus dat geeft wel wat hoop! Al ben ik nu elke ochtend bang dat de temp weer keihard naar beneden dondert....
    Weet ook niet zeker op hoeveel dpo ik zit. Volgens FF op 10 dpo, maar ik twijfel of het kruis goed staat. Ik vind het zo gek dat ik de dag NA mijn eisprong nog een positieve ovulatietest gehad zou hebben.... Dus dan zou ik denken dat mijn ei een dag later was. Misschien zelfs twee dagen later, want op cd 18 was mijn temp nog steeds onder de 36.4 en dat heb ik nooit na mijn ei. (Aan de andere kant, hij was voor mijn ei deze maand ook lager dan anders en ik begreep ook dat je een 'slow rise' kunt hebben)....

Hihi ben een beetje in de war deze maand. :D ;)

5. z0nne

z0nne Niet meer actief

Annabeth, idd een heel mooi kaartje heb je :D hi hi misschien een goed teken dat je in de war bent deze maand :D

Ok duim voor jullie meiden!!

6. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ooh Annabeth, weer een hoge temp, spannend!!
    @Zussi; hoe is het met jouw temp? Eerst kon ik jouw kaartje zien, maar nu niet meer

Weten jullie dat trouwens? Heb je altijd een zelfde soort grafiek als je zwanger bent? In mijn ronde waarin ik zwanger werd, zit ik vrij dicht boven de coverline en ging mn temp pas laat echt omhoog en nu zit ik al 3 dagen op 37. Ben gewoon nieuwsgierig

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Annabeth, ik zou testen als ik jou was :D:D
    Meow, mijn kaartje is niet meer betrouwbaar, ik heb hem even weggehaald (had 3 dagen hele dag paracetamol moeten nemen en dat was vlk na mijn ei) ;)
    Ik heb hele verschillende kaartjes tijdens de zwangerschap: een met een innestellingsdip eentje met 3-fasen temp en een die schommelt tussen 37.1 en 37.2 gr. :)

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Meow: Jaaa hij was vanochtend weer hoger. :) Vind het nu ook wel erg spannend worden! Maar blijf bang dat ie gaat zakken....
    Jouw temp lijkt mooi hoor! Echt heel duidelijk toch je ei gehad. :) Nu hopen dat ie hoog blijft! Ik denk niet dat ie altijd hetzelfde is als je zwanger bent. Hij is immers ook niet hetzelfde als je dat niet bent? ;) Er zijn zoveel dingen van invloed op je temp....

@Zussi: Ja ik wil ook wel testen, maar wil dat niet te vroeg doen. :) En ik twijfel, gezien de ovutesten, of mijn ei niet een dag later was. Dan zou ik nu nog maar op 10dpo zitten.... Dat is misschien wel wat vroeg.... Al kan ik best morgenochtend, als de temp dan nog hoog is, direct na het opstaan een testje wagen met ochtendurine. Dat is beter toch, als je voor je NOD test?

9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @zussi; ah vandaar, ik wist niet dat paracetamol ook invloed op je temp heeft.

@annabeth; je hebt toch een lf van 12? Dan kun je best testen hoor, als je morgen een hoge temp hebt. Inderdaad met ochtendurine doen (alhoewel met mn 2e zwangerschap middagurine duidelijker was) aaaaaaah spannend

ja das waar, ik vroeg t me gewoon af.

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Meow: Ja idd, ik heb een LF van 12 dagen. Zou je dan eerder kunnen testen? Ahhhhhhh idd spannend; heb gewoon zin om nu al te testen, maar dat lijkt me wat zinloos. Of niet?
    Testte jij bij je tweede zwangerschap met middagurine ook voor je NOD?

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    haha nee,ik ben er zo 1 die nooit test voor NOD of op dag 14.
    owww spannend

12. z0nne

z0nne Niet meer actief

Annabeth, welke testen heb je?
    Ik teste met kruidvat 2v5 1x op 9dpo (miskraam) en 1x op 10 dpo met middagurine positief :D
    Toen ik 's middags testte had ik weinig gedronken en ben 3 uur niet naar toilet geweest!
    Heb je klachtjes?

Meow, paracetamol kan je temperatuur 0,3 graden verlagen las ik en ik heb het 3x per dag 1000mg genomen, om de 6 uur ongeveer..

13. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Zussi: Ik heb Kruidvat 2v5 in huis en ik heb nog van die dipsticks van babyboomshop. Dus misschien zou ik nu ook kunnen testen. Heb vanmiddag nog maar 1 kop thee gehad en ben ook al even niet naar de wc geweest....
    Ik heb niet echt klachtjes, maar dat had ik de vorige keer ook niet. Die kreeg ik spontaan toen ik de positieve test in handen had. Hahahahahaha (hoezo deels psychisch). ;)
    Ik heb alleen wat gevoelige borsten (maar dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet worden) en ik voel me wat opgeblazen (maar ook dat heb ik wel eens als ik ongesteld moet worden)....

Lastig lastig....

14. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ga je testen dan?
    Ach, klachten zeggen ook niets, ik had er heel veel voor nod en dat werd een miskraam met 8 weken... toen ik geen klachten had voor nod was het een goede zwangerschap, ha ha..

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Zussi: ik wil wel testen, maar twijfel een beetje tussen wat nu het slimst is. Nu 's middags of toch morgenochtend....

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Net toch maar een Kruidvat 2v5 geprobeerd (ben tenslotte erg nieuwsgierig). Maar lijkt me echt spierwit. :(
    Dus ja.... Of toch te vroeg getest.... of niet zwanger....

Urine was overigens wel erg troebel. :( Heb ik normaal nooit.

17. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ah balen :( hopelijk ben je te vroeg
    Troebele urine betekent bij mij blaasontsteking..

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Blaasontsteking? Heb geen klachten... En voor zover ik weet heb ik in mijn hele leven (31,5 jaar, outch...) nog NOOIT blaasontsteking gehad... Of zou je dat kunnen hebben zonder klachten tot het vanzelf over gaat? :(

19. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Even een opmerking: een blaasontsteking kan soms (bijna) geheel zonder klachten zijn. Heb dr zelf een gehad. Kwam dr achter toen dr bloed in mn urine zat. Geen pijn niks. Ben dr toch mee naar de huisarts gegaan en na het testen van mn urine kreeg ik idd antibiotica mee (in de tijd dat ze dat nog makkelijk mee gaven). Wil je niet ongerust maken hoor, maar het kan.

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Deesjebeesje: ik hou 't wel even in de gaten dan! Heb vandaag ook in een bekertje geplast. Geen bloed, dus dat is in elk geval goed. :)

Deel Deze Pagina