eisprong na miskraam? Of niet?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door meow, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    haha ik ben al 32 hoor :p Ik heb geloof ik wel 30 keer blaasontsteking gehad in 5 jaar :( Nu sinds 2007 niet meer :)
    Maar idd, hou t in de gaten, als je geen pijn, bloed of stinkende plas hebt, of niet 30 keer voor een klein btje moet, is er niks aan de hand

2. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Idd, duimen dat het gewoon te vroeg was. Ik heb gelukkig niet zo vaak een blaasontsteking gehad. 3 keer in 28 jaar tijd :) Verder moet ik wel vaak naar het toilet, maar heb gewoon een zwakke(re) blaas (oooooh dat wordt wat als ik zwanger ben whoehoe!)

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hihi nou ik heb dus voor zover ik weet nooit blaasontsteking gehad.
    Weet wel dat ik er 1x over heb getwijfeld. Begin april vorig jaar. Ik moest toen steeds 's nachts plassen en als ik klaar was met plassen kon ik vaak als ik me goed ontspande nog wel een beetje.... Vond het zo raar.... Maar geen pijn en niks. En drie dagen later een positieve zwangerschapstest. DAT was het toen dus gewoon.... :D :D :D

Maar ja.... :( :( :( Geen beeb meer.... :( :( :( En nog steeds niet opnieuw zwanger.... :( :( :(

Denk trouwens niet dat ik nu blaasontsteking heb als ik dat zo lees.... Ik hoef niet steeds een klein beetje, het stinkt niet en er zit ook geen bloed in. :D Pfieuw! Het is alleen troebel.... :(

4. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Toen ik zwanger was, was mn urine wel geler dan normaal

5. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @annabeth: je temp is toch weer wat omhoog zag ik, je houdt het wel spannend hoor

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hahaha ja ik snap er ook helemaal niks meer van.... Als het kruis goed staat, was vandaag mijn NOD.... (LF=12dgn). Had wel krampen vanmiddag, maar die zijn nu weer weg.... Vanmiddag ook wat bruin verlies, maar nu ook niet meer.... :( :( En idd, temp is echt nog hoog.... Raar toch? Als ie morgen weer hoog is, test ik nog wel een keer. Al was de vorige test echt omowit, dus ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Dan had ik toch op z'n minst een soort schaduwlijntje moeten zien?

7. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    De vorige ronde, waarin ik dus zwanger was, had ik ook bruinverlies op dag 12, dacht toen ook, ok das mn ongi, maar t bleef bij 1x, 2 dagen later getest en toen had ik een licht streepje, denk dat je m op 12 dpo niet gezien had

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nou... Mijn kaartje is opeens ook niet meer zo hoopvol... :(

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Verdorie, maar hopen dat je niet alsnog ongi wordt en het gewoon raak is!

10. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Hè bah nee hè :(
    Mijn temp is ook aan t zakken, maar als ik m'n grafieken vergelijk, heb ik bijna altijd wel een dip op 8 dpo
    Zussi: hoe is t met jou?

11. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Meow: die dip rond 8dpo heb ik ook altijd, behalve deze ronde. Het schijnt te komen doordat je een tweede oestrogeen-boost krijgt halverwege je luteale fase. Heeft ook iets te maken met het geschikt maken/houden van je bm-slijmvlies. Zoiets las ik tenminste op FF. Nou ja en het zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn.... ;)

Bij mij is 't even afwachten wat er morgen gebeurt. Gisteren had ik echt bruine afscheiding (niet heel veel, maar toch). Dat is vandaag weer helemaal weggebleven.
    En die temp.... tsja.... of hij zakt omdat de progesteron afneemt (en dan word ik ongesteld) of het heeft te maken met dat ik heel verkouden ben en vannacht heb liggen woelen en zweten. Ik was daarom ook heel verbaasd dat mijn temp lager was, maar ja, misschien heb ik in mijn slaap wel mijn dekbed afgegooid.... Of met mijn mond open geslapen ivm mijn verstopte neus.... Kan ook....
    Maar.... als 't morgen doorzet..... dan is het gewoon helaas pindakaas en door naar de volgende poging. :(

12. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    oh dat wist ik niet dat t zo zat. In innesteldip geloof ik dus niet zo, dan zou ik bijna alle ronden zwanger zijn geweest.
    Dip is dus een dag eerder, want vandaag was ie alweer hoger

13. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @meow: vandaag weer omhoog zag ik! Misschien een mooie innestelingsdip?

14. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Haha lees nu dat je niet in een innestelingsdip gelooft. ;) Zien je dips er altijd zo uit? Scherp naar beneden en direct weer onhoog? Ik heb altijd meer geleidelijk die dip...

Mijn temp was ongeveer gelijk aan gisteren. Ik heb niet meer getest. Evt morgen. Ga er nu vanuit dat ik ongesteld word, al ben ik nu wel echt te laat met mijn lf van 12 dagen. Zelfs als FF het kruis verkeerd heeft staan...

15. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    alleen in de ronde dat ik zwanger was, was de dip wat geleidelijker, maar voor de rest, scherp naar beneden en weer omhoog.

Ja ik zie t, zou je lf dan ineens langer zijn geworden?? En hoe voelt je bm? Daaraan merk ik ook vaak of ik ongi wordt

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hoe kun je aan je BM merken of je ongesteld wordt? Dan ga ik even checken. :) Ik stop meestal met BM gegevens bijhouden als mijn ei is geweest...

17. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Snap er bij mij deze ronde niks van. Kan iets eenmaligs zijn of het is omdat mijn lichaam na de zwangerschap en curettage heel veel hersteltijd nodig heeft gehad. Ik had wel steeds een eisprong, maar ik had vrijwel geen afscheiding meer. Moest er echt naar zoeken. Op sommige dagen was het best droog. En dat terwijl ik voorheen altijd afscheiding had. (Ook niet weinig).
    Ik merk pas de laatste twee rondes dat dat weer gewoner wordt, al is het nog steeds minder dan voor de zwangerschap...

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    BM voelt net zo als vlak voor mijn vruchtbare dagen. Vrij hoog en medium zacht. Weet alleen dus niet hoe die hoort te voelen als je ongesteld moet worden...
    Verder net toch weer beige afscheiding...

19. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Als ie bij mij zachter en hoger komt te liggen en een btje open staat, dan wordt ik ongi. Toen ik zwanger was (beide zwangerschappen) voelde mn bm als t puntje van mn neus en was dicht.

Deze ronde had ik wel korter vruchtbaar slijm, normaal 4 dagen en nu 2 dagen

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hmmm dan zal t er toch wel aankomen dan... Alleen snap ik er niks van waarom het zo lang duurt... :(

Deel Deze Pagina