Hahhah ach dan kun je morgen ook testen Gaan spannende dagen worden ivm oplopen van je testen, een lieve tip. Stop als je ze ziet oplopen. Ga jezelf niet gek maken doe een cb en dan klaar
Ik heb er nog maar 1 liggen, die doe ik donderdag (als ik het volhoud haha). Ik wil sowieso dit weekend ergens een CB doen just in case
Nou dames, ik heb vanmiddag een CB digital gedaan en die gaf niet zwanger aan, helaas. Als ik nu terug kijk weet ik haast zeker dat de kruidvat toch heeft gereageerd op m'n eisprong (zoals jij al zei QueenC). Ik heb op 8 juni 1 ovulatie test gedaan en die was knal, T donkerder dan C, echter dacht ik gezien de klachten, de lichte kv testen en het gevoel dat het van een zwangerschap moest zijn. Ik vermoed dat de klachten die ik heb dan toch een combinatie zijn van eisprong en griep, we hebben gisteren geklust ongeveer 24 uur na de piek, en vanmorgen was hij helemaal negatief.. dus zou er nog een klein kansje zijn denken jullie? Hoop dat ik me toch over 2 weekjes hier weer mag melden.. Voor nu stop ik met testen en kijk ik over een dag of 10 wel weer