Ik heb een vraag en miss weet iemand hier wel een antwoord op? Ik heb zondag 14 maart (CD16) mijn ei gehad, Deze heb ik gevoeld omdat ik altijd op de kop sta van de pijn!!! (moet me echt aan iets vasthouden of gaan zitten) en ik heb ovu testen gebruikt vanaf CD 11 tot en met CD 16 en op CD 15 was die echt super de super positief, zoiets had ik nog nooit gezien!!!! en CD 16 werdt de test alweer wat lichter. (ochtend ei gevoeld en stuk later op de dag een ovu test) Ik snap ook niet dat mijn temp zo laag blijft?!?!?! En dit is ook pas de eerste keer dat ik temp dus kan ook niet met een ander kaartje van mij vergelijken. Maar ondanks dat mijn temp laag blijft en mijn FF niet mijn ei aangeeft heb ik hem echt gehad! Maar ja de vraag blijft hoe kan ie nou zo schommelen en waarom hij zo laag blijft?! Iemand? Liefs J.
wou dat ik je kon helpen... vind het inderdaad een vreemd kaartje, maar ben ook benieuwd of iemand hier daar een antwoord op heeft. succes!
Je hebt ook een paar dagen net voorafgaand aan je eisprong niet getempt. Hierdooe kan FF niet goed je eisprong bepalen. Hij weet dit nl doordat je temp dan met minimaal 0,2 omhoog gaat en gedurende de 3 opvolgende dagen hoog blijft. Daarbij heb je je afscheiding ingevuld maar die komt nite overheen met vruchtbare afscheiding. (W)atery of (E)ggwhite zijn vruchtbaar maar de anderen niet. Dus misschien als je die eens weghaalt dat ff dan wel je ei aangeeft.