Hallo allemaal, Ruim 3 wk geleden heb ik een miskraam gehad helaas...sinds anderhalve week vloei ik niet meer en ben ik begonnen met ovulatietesten omdat ik heel graag zicht wil hebben op mijn cyclus. Tot op heden nog geen ovulatie en ik word daar superonrustig van. Ik weet rationeel heel goed dat ik me (nog) geen zorgen hoef te maken, maar vind het heel lastig nu geen 'controle' te hebben. Ben ook erg ongeduldig denk ik. Wie herkent dit? Heb gewoon geruststelling nodig en moet het even van me afschrijven...
Hoi Hoi, Ik heb ook zo gezeten als jij, dus ik snap je onrust...... supervervelende situatie. Ik heb op 4 sept een curretage gehad en zat die maand ook te testen. 30 dagen later, 4 oktober had ik mijn menstruatie weer. Ik heb nergens een eisprong kunnen waarnemen in die periode, maar ik vermoed dat ik te laat begon met testen, er moet immers een eisprong zijn geweest want zonder eisprong geen menstruatie. Ik zou dus echt afwachten en je niet teveel stressen en zorgen maken zoals ik deed. sterkte, veel liefs.
Jossje, je kan wel degelijk menstruatie hebben hoe, zonder eisprong. Google maar eens... Wondertje1, wat vervelend van je miskraam. Ik heb er voor onze oudste 3 gehad, was steeds 2 maanden later weer zwanger.
Hoi, Heel herkenbaar!! Ik heb zelf 14 september een vmk gehad na 6.3 weken. Omdat je geen cyclus meer hebt ben je helemaal ''de tel kwijt'' zeg maar. Je hebt helemaal geen idee wat er nu van binnen gebeurt.. Ik las een verhaal van een meid die na 7 maanden nog steeds niet ongi was, maar die had volgens mij PCOS, hoor. Het kan ook zeker gewoon "goed" gaan, zoals je eerder al las. Ook bij mij. Ik ben namelijk gisteren ongi geworden! Twee weken geleden had ik alle voor mij bekende verschijnselen van een eisprong, maar ja, kon ik mijn lichaam vertrouwen? Gelukkig wel! Helaas kan ik niet op een natuurlijke manier zwanger worden, dus ik moest deze maand echt uitzingen met de angst op máánden. Maar, in het ziekenhuis is mij verteld dat de cyclus ook opgewekt kan worden, maar dit doen ze pas na minimaal 2 maanden, omdat ze je lichaam eerst de kans willen geven, wat logisch is. Ik ga morgen iig het ziekenhuis bellen om weer (met dubbele gevoelens) aan de mallemolen te beginnen.. Sterkte, hoor! Je cyclus gaat echt wel weer op gang komen! Groetjes Patricia