Lieve meiden, wil even jullie mening horen Ik ben sinds vorig weekend 'ongesteld' .... het is voor mijn doen echt heel weinig.. ik kan als het moet met een klein maandverbandje een hele dag doen, nou is dit niet fris dus doe ik dat niet maar er zitten elke keer maar een paar druppels in. Dan is het weer bruinig , dan weer roze, dan weer rood... Ook is mijn temp hoog gebleven normaal is mijn temp 36.5 en na eisprong 36.7 of hoger.. nu is hij al heel de week boven de 36.7 .... mijn borsten doen ontzettend zeer... ik heb gisteren toch maar een test gewaagd omdat ik het niet vertrouw.. nou was het een apothekers thuis test ( ofzoiets ) .. en ja hij was negatief.. of nouja in de verre verte als ik m schuin hield zag ik wel een 2e streepje maar als ik al zover over mijn nod datum zit hoort hij anders positief te zijn denk ik zo.. Wat denken jullie, zal ik maandag maar naar de dokter stappen.. ? of .. .pfff ik weet het even niet meer .. Thx voor het lezen, vind het al fijn dat ik mijn verhaal kwijt kan
Misschien is je cyclus deze keer weer wat langer? Ik zag in je banner dat deze best verschillend is. Wie weet heb je later je ei gehad en is je ongesteldheid eigenlijk een innesteling? Ik weet het ook niet hoor, probeer even met je mee te denken. Ik zou maandag nog een keer testen en anders inderdaad misschien even contact opnemen met je ha. Maar ik zag ook al wel dat sommige meiden pas een week na hun NOD positief testen dus wie weet hoor je daar ook bij! Succes! Liefs Vief
Was je ongesteldheid ook verwacht? Of begon je eerder met vloeien? Anders misschien een innesteling bloeding?
Ik heb ook paar keer rare ongi gehad heeft Met je cyclus te maken ,ik zou zo snel niet Naar de huisarts stappen ik zou kijken want Je volgende cyclus hiervnaar doet.
Hmm balen! Aan de andere kant geen onzekerheid meer... zoals bij mij! Ik zou eigenlijk pas de 24ste mijn Nod hebben maar ben er heilig van overtuigd dat ik de 3e mijn ei gevoeld heb.... dat zou betekenen dat mijn Nod een dezer dagen is toch? Liefs