eisprong na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Kruimel24, Apr 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kruimel24

Kruimel24 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb een vraag over de eisprong na een miskraam. Wellicht heeft iemand anders dit ook al eens ervaren...

Ik heb na 6,5 week een miskraam gehad. De HCG was snel uit mijn lichaam, na 6 dagen was de test al negatief...

Nu heb ik lang zitten wachten op mijn eisprong. Afgelopen maandag/dinsdag voelde ik dat hij er aan zat te komen. Woensdagavond (dag 24) voelde ik duidelijk steken rechts in mijn buik. Die dagen ook veel vruchtbaar slijm gehad.
    Vandaag ineens links in mijn zij weer steken. Dat gevoel heb ik altijd als mijn eisprong er aan komt..? maar ik weet bijna 100% zeker dat ik hem woensdagavond gevoeld heb... of ik heb er volledig naast gezeten...? Nu niet meer echt vruchtbaar slijm, maar wel nog veel en vrij dun (sorry voor de details...)

Wie herkent bovenstaande na een miskraam?

2. logo

logo Niet meer actief

Hallo,

Ik herken het zelf niet, maar na een miskraam zou het kunnen zijn dat je cyclus even van slag is. Ik zou me niet te veel zorgen maken en volgende maand even kijken. Ik weet dat het makkelijk gezegd isen dat je je toch mogelijk zorgen maakt (dat doe ik ook altijd :)). maar je kan niets anders doen.
    Even een vraagje heb je wel een nacontrole echo gehad?
    Veel sterkte!

3. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik zat na mijn miskraam op mijn ei te wachten en ik was al terug zwanger....dus het was vroeger gekomen als ik dacht en erg stiekem ook nog..

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    hey!
    Ik had na mijn miskraam een hele heftige eisprong. waarschijnlijk omdat je hormonen inderdaad flink van slag zijn na een miskraam.
    Ik voel mijn eisprong altijd door twee dagen wat steken en menstruatie achtige pijn in mn buik, de ene keer links, de andere keer rechts. Toen had ik echt het gevoel dat ik en golfbal in mn buik had die op knappen stond. gaan zitten en staan deed echt enorm zeer. Het voelde als een mega eisprong.

Het kan dus goed dat je er langer of anders last van hebt dan normaal, je hormonen zijn nog een beetje van slag.

Ik was 3 maanden na de miskraam weer zwanger en dat ging helemaal goed!
    succes!

Share This Page