De kriebels voor een derde kindje zijn er, maar ook de twijfels wanneer we weer gaan proberen. Even situatie schetsen: bij mijn dochter heeft het 4 maand geduurd na stoppen van pil Dit is op een vroege miskraam uitgedraaid, 2 maand daarna zwanger. Bij ons tweede kindje waren we onmiddellijk zwanger. Gestopt met anticonceptie en 2 weken daarna positieve test. Dit jaar in juni geprobeerd voor een derde, direct zwanger maar vroege miskraam geworden. Maand daarna weer probeert en opnieuw zwanger maar was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu zijn we enkele maanden gestopt met proberen, maar het kriebelt weer. Nu zou ik wel zeker pas vanaf januari 2016 willen bevallen of later natuurlijk Zouden jullie nu al proberen? Ik denk dat de kans klein is dat het weer onmiddellijk raak zou zijn of wachten?
Qua kansen klinkt het alsof het telkens wel snel raak is bij jullie, dus wat dat betreft zou ik denk ik even wachten als je voor januari wil gaan. Waarom wil je eigenlijk pas in januari of later bevallen? En hoe oud zijn je andere kinderen? Leuk trouwens dat jullie voor een derde willen gaan! Hoop dat het snel raak is voor jullie en dat alles goed mag gaan!
Wat naar dat het deze keer wat moeilijker loopt. Waarom wil je nu pas vanaf volgend jaar januari bevallen? Vanwege emigratie geldt dat ook voor ons en daarom zijn wij nu niet aan het proberen. Eerder beginnen verandert niks aan de kansen over 3 maanden. Wel zou ik niet weer aan de pil beginnen of er alvast mee stoppen. Als het minder dramatische gevolgen heeft als het toch eerder komt kan je natuurlijk alvast beginnen
December is zowiezo al een drukke maand dus een baby erbij en elk jaar een verjaardag zie ik niet zitten! Onze andere twee zijn ondertussen al ruim 4 en 3jaar
Emilio Wij willen ook in januari 2016 weer zwanger worden, klinkt best gek over jaar pas.. maar dit jaar is ook zo snel gegaan. deze maand wordt onze kleintje alweer 1. Wij willen nog even wachten, omdat lichamelijk nog niet zo goed gaat. Maar wel sterker wordt. Misschien idee om vast groep op te richten zwanger worden januari 2016? of is dat heel erg gek? Ik vind het knap dat je zo positief kan blijven ondanks je allemaal mee heb gemaakt, dat lijkt me enorm zwaar!