eisprong na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by brusje, Mar 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Haoi,

Nog een vraagje.

Ik ben 1 fwbr gaan bloeden en miskraam kwam nwtjes op gang enz.
    Nuvandaag ben ik weer ongesteld. Is er dan twee weken geleden dan wel of geen eisprong geweest? Of sla je die dan een maand over vanwege de miskraam?

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

waarschijnlijk heb je twee weken geleden wel een eisprong gehad. In principe sla je geen eisprong over na een miskraam, wel kan de eisprong wat verlaat zijn. Dit is bij jou niet het geval. Succes!

Groetjes Monique

3. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Dank je welvoor je antwoord.
    De ongesteldheid heeft nog niet doorgezet. Het was maar een veegje wc papier. Ik dacht vanmorgen een bloedbad te hebben. Maar nu is er niks meer te zien. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Dit is voor mij de raarste en verwarrendste miskraam ooit. Eierstok pijn, mijn borsten die heel gevoelig waren ineens. Nu dit??? Ik snap niks meer van mijn lichaam.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Als ik nu positief zou testen zou dit dan ook nog van de miskraam kunnen zijn¿ en eerlijk ik voel me toch wel heel erg zwanger. Wanneer zou ik dan het beste een echo kunnen laten maken stel dit is wel weer een zwangerschap?

5. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Je mag wel verwachten dat het hcg van de miskraam nu wel uit het bloed is, dus als je nu positief test, is het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap. Een echo kan je het beste laten maken bij 7-8 weken. Dan is de kans zeer groot, dat als het goed gaat met de zwangerschap, dat er een hartslag te zien is. Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent! Succes!

Groetjes Monique

Share This Page