Wanneer kan het/ mag het? Ik heb dus vrijdag mk gehad, en verlies amper bloed nu. Enkel soms wat bruin en veeg niks meer af, sinds gisteren. En hoe was het, eerste keer weer?
Ik zou pas weer intiem worden wanneer je geen bloedverlies meer hebt, dus ook geen bruinverlies. En hoe het was? Niet anders dan anders.. wat verwacht je zelf?
Hier hebben we gewacht tot het bloedverlies inclusief bruin verlies over was. Ik vond het wel zo fijn ook ivm verwerking. Ik had ook in het begin meer behoefte aan een knuffel of even lekker samen op bed knuffelen enz. Maar voor iedereen is dat weer anders. Ik zou gewoon doen wat voor jou het beste voelt. Sterkte meid.
Na curettage is het sowieso een week niet en als bloed (en bruin-)verlies voorbij is. Dus ik denk na een miskraam ook. Hebben ze bij mij in het zh vandaag eigenlijk niks over gezegd. Maar ik verlies nog bruin en af en toe voelt het nog wat beurs, dus hier gaat het sowieso nog niet gebeuren
Ik heb gelezen dat je het beste kan wachten tot het bloedverlies over is. Ook in verband met infecties.. Lijkt mij niet dat het anders voelt eigenlijk.
Nu ruim 24 uur geen bloedverlies meer gehad, wel 1 veegje bruin in maandverband... Ik had eigenlijk ruim 2/3 weken terug al zin in sex. Eerst toen ik dacht nog zwanger te zijn, durfde ik niet zo goed. Bang dat er iets mis kon gaan... En na de eerste dag dat we het wisten, had ik na 4 dagen enorme behoefte aan sex... Normaal niet zo... Dus weet niet wat het is... Nu ook gevoel van ik moet ! Erg he... Maar goed eind vd week hebben we samen tijd omdat zoontje weekendje logeren gaat. Dus hopelijk dan.... Als Vl wil dan
Wij hebben vrij lang moeten wachten tot de miskraam daadwerkelijk begon. Daarna duurde de bloeding vrij lang. Alhoewel ik het niet zou aanraden heb ik toch nog tijdens wat veeg/bruinverlies seks gehad met mijn partner. Wel met condoom! Ook toen het bloedverlies gestopt is hebben we seks gehad. Nu niet veilig. Helaas ben ik vrijdag weer begonnen met bloeden maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit er iets mee te maken heeft. De verloskundige zegt dat het beter is om te wachten* (* zij hebben het overigens alleen over het feit dat er infecties kunnen ontstaan omdat je eigenlijk een soort 'wond' hebt daar binnen) tot het gestopt is en alhoewel ik wel eerder weer aan seks heb gedaan denk ik dat je dat advies moet opvolgen. Maar aan de andere kant is het ieder voor zich en moet je vooral luisteren naar je lichaam. Ik zou alleen niet zomaar seks hebben met penetratie wanneer je eigenlijk weet dat het beter is van niet. En seks kan ook zonder die ene stap hé succes met wachten! Ik vond het (zoals je leest haha) ook erg zwaar te wachten omdat ik ook veel behoefte had aan intimiteit. De seks bij ons was niet anders dan anders.
best is afwachten totdat bloeden helemaal is gestopt, eventueel tijdje met condoom vrijen... infectie gevaar is vrij groot zei mijn gyn me in ieder geval veeeel sterkte meid en hopelijk snel weer een plakkerd
Echt serieus wacht tot het bloeden volledig weg is. Ook geen bruinverlies meer. Ik heb dan wel nooit sex gehad tijdens het bloeden maar wel 2 x een zware infectie. Geloof me het is het wachten waard. Een infectie wil je echt niet.