Ja echt balen... Ik heb al drie geweldige kinderen. Nog nooit een miskraam meegemaakt. Heb jij tijdens en na de miskraam contact gehad met een verloskundige of gynaecoloog? En laten controleren of je baarmoeder schoon is? Ik denk, als ik het zo lees, dat je cyclus misschien een beetje van slag is. Maar ik heb verder echt geen idee. Heel veel sterkte.
Ik ook. Heb 2 prachtige kinderen en nooit miskraam gehad. Kon het eerst ook niet geloven dat het mij was overkomen. Echt heel stom. Ja ik heb de dag van miskraam hele dag contact gehad met de verloskundige en de volgende ochtend heb ik zowel een uitwendige als inwendige echo gehad. Het was helemaal schoon. Vk zei zelfs als ze niet beter wist had ze niet kunnen zien dat ik zwanger was geweest. 5 dagen later heb ik ook negatief zwangerschapstest gehad. Heb jij geen controle gehad? Ik zou wel even bellen denk ik. Geeft wat meer rust. Heb je al een negatief zw test? Ja ik word hier echt gek van heb echt van die steekjes bij mijn eierstokken en overall een ongi gevoel. Denk de hele tijd oke nu komt het. Alleen zou het dan wel echt te vroeg zijn. Hopelijk zijn er andere dames die dit misschien herkennen en reageren.
Hallo, Ik ben volledig nieuw op deze site. Sinds eind mei waren we gestopt met de pil en september bleven de maandstonden uit. Helaas 8 oktober mijn miskraam gehad... Enkel die dag rdelijk wat blied verloren en de drie dagen erop niet meer zo veel. Nu gisteren kreeg ik plots tijdens het plassen een beetje licht roze verlies.. Dit was enkel bij mijn ochtendurine... Graag zouden we ook zo snel mogelijk terug zwanger zijn... Hier ook iemand een week na de miskraam even licht roze bloed gehad enkel tojdens het plassen? Ik weet dus totaal niet hoe het nu zit met mijn cyclus, wanneer ik vruchtbaar ben, wanneer ik hopelijk geen maandatonden krijg ... Groetjes
Heb je wel positief getest in september? Dat kan ik niet helemaal uit je verhaal halen namelijk Rozeverlies kan van alles betekenen. Een ovulatiebloeding, maar ook gewoon een simpele contactbloeding. Als je het zeker wilt weten kun je het best ovulatietesten kopen!
Hoi ja eind september teste ik positief toen ben ik naar de dokter geweest en was mijn hcg 48.. ik moest 2 dagen opnieuw gaan om bloed te prikken en toen was het maar gestegen naar 50 en zeiden ze al dat het een mk werd.. dus 8 oktobor ook gekregen
Ik heb op 14 september een miskraam gehad met bijna 7 weken en gister positieve ovaluatie test gehad, wel geklust maar ga niet meer hopen. De pijn was afschuwelijk daarom ga ik er liever vanuit dat ik over 2 weken gewoon ongi word.
Ik had in augustus een bbz, wat 'gelukkig' zelf is geëindigd in een tubaire abortus (dat is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die door een miskraam via de buikholte wordt afgevoerd) . Geen operatie of chemo nodig gehad dus. We hebben toen gewacht tot ik weer ongesteld zou worden, om zeker te weten dat mijn lichaam zelf de cyclus weer oppakt. Die menstruatie duurde langer dan normaal, en had die maand geen vruchtbaar slijm of 'eipijn', wat ik de eerste keer wel had. En toch ben ik die maand weer direct zwanger geworden. Ik gebruik geen ovulatietesten en temperatuur niet, en heb ook niet om de dag gemeenschap. Dus het kan zeker! Persoonlijk vond ik het 1 cyclus wachten een fijne bevestiging om weer wat vertrouwen in mijn lichaam te krijgen, maar doe zeker waar jij je goed bij voelt!
Ja wij hebben nu ook om en om gemeenschap.. ik laat het op me afkomen.. zijn we meteen terug zwanger na de mk is het zeker welkom... oh fijn dat je terug zwanger bent!!! Duimpjes omhoog dat je wondertje goed groeit!!!
Ja wij hebben nu ook om en om gemeenschap.. ik laat het op me afkomen.. zijn we meteen terug zwanger na de mk is het zeker welkom... oh fijn dat je terug zwanger bent!!! Duimpjes omhoog dat je wondertje goed groeit!!!