hallo . normaal moet ik de 17de nov me regels krijgen. dus vandaag getest met de clearbleu early. wat denken jullie ? zie foto
Ik lijk heel licht iets te zien, maar of het een schaduwlijntje is of een echt streepje durf ik niet te zeggen.
Ik zou zeggen negatief. Blauwe (indroog) lijnen heb ik vaker voorbij zien komen met deze testen. (Bij uiteindelijk niet zwanger zijn)
zal nu wachten tot me nod. is moeilijk hhh . maar met da ik nu zo duizelig ben en zo. kdacht toch eens te testen. kga me proberen inhouden tot de 17de
Ik zou ook zeggen negatief, vanwege de pennenstreep. Predictor early vind ik erg goed. Die zou je ook eens kunnen proberen. Of nog een paar dagen wachten (daar ben ik alleen niet zo goed in).
Vandaar mijn antwoord negatief . Als hij echt positief is is die streep even breed als de controlestreep, mooi strak gelijnd en lichtblauw
Deze testen geven altijd een licht streepje. Als je de officiële uitleg filmpje ziet, ziet je het daar ook. Best vreemd eigenlijk. Zou een andere test doen. Hopelijk dan duidelijk positief nieuws
ja idd. das waar. maar als ik hem openhaalde. zag ik wel de breedte maar isnie zo blauw zoals die pennestreep. ma ik wil het mss zo graag drm hh
heb vandaag test gekocht van de action. zal morgen ochtend nog ene doen en de ander maandag. want moet pas zondag me regels krijgen normaal gezien