Heeft iemand uitleg bij dit kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Happymomy, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben deze maand begonnen met temperaturen.
    Nu begon ik op 36, 8 toen dagen boven de 37 gezeten en toen 2 dagen 36, 4 en nu klimt die weer ophoog. Kan door een eisprong de temp 2 dagen laag zijn?
    En wanneer kun je dan het beste klussen en wanneer komt er dan daad werkelijk een ei vrij om te bevruchten?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je rectaal/via de billen, elke ochtend op dezelfde tijd, direct als de wekker gaat en nog voor je je bed uit gaat?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik lees ook dat je implanon er net een maand uit is.
    Ik ben bang dat (als je tempt zoals ik aangaf) jouw lichaam behoorlijk bezig is met ontpillen/ont-implanonnen ;)

4. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja idd sinds 2 nov. Is die eruit. Ma zag dat een daling wel eens voorkomt 2 dagen bij eisprong dus dacht miss is dat hem. Ma me lichaam is denk ik ook flink aant ontpillen want heb vaak krampen.

5. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jah dat die ik allemaal volgens het boekje;)

6. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Een nieuwe update! Dit is me kaartje weer na een paar dagen. Hoe betrouwbaar is die ff app?
    En hoeveel dagen Dpo kan ik dan testen?

Bijgevoegde bestanden:

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

De betrouwbaarheid van de app hangt af van de betrouwbaarheid van de gegevens die jij in vult ;). Als je niet zo secuur temperatuurt zijn de gegevens waarmee de app meet minder betrouwbaar en de resultaten dus ook.

Ik denk overigens dat het kruis niet goed staat en nog een dag moet opschuiven. FF twijfelt zelf ook daarom is het een stippelkruis.

Testen is het beste pas op 14DPO maar ik kan nooit zo lang wachten :p Bezwijk meestal op 10DPO ofzo.

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik denk dat jouw hormoonhuishouding nog op gang moet komen. Ik heb dit ook 2 rondes gehad dat mijn temperatuur op en neer ging en FF niet zeker van een eisprong of wanneer mijn eisprong was.
    Nu de laatste 2 rondes gaat mijn temperatuur stabieler worden (kijk maar in het onderschrift naar mijn kaartje) en krijg ik een duidelijke eisprong.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind 37.7 wel enorm hoog!
    Ik denk dat je of ziek bent (grieperig/verkouden), of dat jouw lichaam echt flink bezig is met ontpillen.
    Ik zou er nog niet vanuit gaan dat je ei is geweest, maar doe je dat wel dan zou ik testen op 12 dpo (mits je temp nu telkens boven de 37.7 blijft).

10. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag was die 37, 3. Dus geen eisprong? Want hij blijft wel staan dat kruis.
    Zit trouwens altijd wel hoog met me temperatuur als ik zo de andere tempen van andere zie.
    We zullen ma weer afwachten😉

11. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Kan dat onzeker kruis ook komen omdat ik heb ingevuld dat ik een cyclus van 28 heb?
    Want anders kon ik niets invullen.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Nee idd dan heb je dus nog geen ei gehad helaas.

Het kruis blijft staan, maar ff twijfelt (vandaar stippelkruis).

Ik vind de schommelingen tussen 37.0, 36.8, 36.4 weer 37.2 en naar 37.7 wel enorm.

Ik krijg het idee dat je of niet via de billen tempt, of dat je thermometer kapot is ;)
    Ik zou ff een nieuwe kopen en dan op een ochtend met beide achter elkaar tempen en kijken wat de waardes zijn en of ze overeen komen.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Nee... kruizen komen door de gegevens die jij invult (tempwaardes en slijm etc).

14. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jawel wel via de billen en altijd op het zelfde moment en als ik dat niet kan toevallig dan temp ik wel ma vul dan niets in.
    Dan zal ik toch ma eens een nieuwe temp kopen en dan eens vergelijken. Ff kijken of het veel verschilt. Dankjewel voor de uitleg wederom Whahaha. Toch wel fijn dat je raad kan vragen.

Deel Deze Pagina