Hoi, Ik heb op 29 februari mijn laatste pil (Cerazette) geslikt en wacht helaas nog steeds op mijn menstruatie... Heb wel elke maand rond dezelfde periode erge buikkrampen maar mijn menstruatie blijft uit... Hoe kan dit?! Het lijkt wel met mijn cyclus te maken te hebben, en ik heb dan ook het gevoel dat ik een eisprong heb, maar dat kan toch helemaal niet als je ook niet ongesteld wordt?! Pfff... ben benieuwd of er meerdere vrouwen zijn die ook lang wachten op hun menstruatie en wat je aan je lichaam merkt (buikkrampen of andere "klachten")?
Ik zit nu te wachten maar ben ook maar pas gestopt. Had wel voordat ik zwanger werd van m'n 1ste een rare cyclus........in januari 2010 kreeg ik een miskraam en daarna werd ik in februari ongesteld, toen moest ik in maart ongesteld worden maar toen werd ik het niet....in april ook niet en toen had ik op 8 mei 2010 ineens een positieve test Toen was ik ongeveer 5 weken zwanger dus met berekeningen kwamen we erop uit dat m'n eisprong rond 20 april is geweest. Had wel krampen in maart dacht ook echt dat ik ongesteld ging worden maar is niet gekomen
Lastig he, die onduidelijkheid?! Toen ik voor de eerste keer met de pil stopte werd ik meteen na 26 of 28 dagen ongesteld en daarna was ik zwanger! Nu verloopt het toch heel anders... Maar ik moet erbij zeggen dat die menstruatie die ik had voordat ik zwanger werd van mijn dochter ook meteen mijn laatste is geweest! Een paar maanden na mijn bevalling ben ik aan de Cerazette gegaan ivm borstvoeding. Heb mijn dochter ruim 2,5 jaar borstvoeding gegeven en ben dus 29 feb. gestopt. Dus in principe komt het erop neer dat ik al 3,5 jr niet ongesteld ben geweest (!). Ik hoop echt dat het nou eens doorzet, als ik dit had geweten was ik eerder met de pil gestopt...