Eisprong, negatieve ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door H91, 7 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H91

H91 Nieuw lid

7 nov 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi

Even een vraagje...

Misschien ben ik gewoon heel ongeduldig...
    Een goeie maand geleden dachten we zwanger te zijn. Test clearblue gaf 2 weken aan (2 testen gedaan en gaven allebei dezelfde uitslag). Naar de huisarts gegaan, maar het hcg hormoon was nog niet voldoende aanwezig. Ik moest dus na 48u nog eens terug gaan om te zien of er een stijging was. Die nacht kreeg ik jammer genoeg mijn maandstonden. Die hielden 5 dagen aan. Nadien ging ik nog even langs bij de huisarts om te zien of het hcg gehalte uit zichzelf daalde en dat was inderdaad het geval. Volgens mijn huisarts was alles terug ok en konden we gewoon blijven verder gaan met proberen. Ik heb steeds een regelmatige cyclus van ongeveer 26 dagen. Dinsdag 23 oktober begonnen mijn maandstonden en zaterdag 27 oktober was de laatste dan van mijn maandstonden.
    Normaal zou ik zondag ongeveer mijn eisprong moeten gehad hebben, volgens de berekeningen op mijn app… Ben dan ook donderdag gestart met ovulatietesten (van CB) om te checken wanneer hij precies zou zijn. Gisteren dacht ik adhv mijn cervixslijm (sorry voor de details [​IMG] ) dat mijn eisprong snel zou volgen. Maar tot op vandaag nog steeds geen positieve ovulatietest...

Moet ik nog wat meer geduld hebben? Is mijn cyclus zich nog aan het herstellen? Of heb ik mijn eisprong gemist?

2. Mery88am88

9 sep 2018
    82
    29
    18
    Vrouw
    Ik zou nog even door gaan met testen. Het zou zo kunnen zijn dat je binnenkort een positieve ovu test in handen hebt. Het zou zomaar kunnen dat je cyclus zich nu wat langer op zich laat wachten.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vruchtbaar cervixslijm kan al 4 dagen voor de eisprong aanwezig zijn. Even doortesten :thumup:

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Door testen! En aan gegevens uit een app heb je niks. Dat zijn altijd gemiddelden.

5. H91

H91 Nieuw lid

7 nov 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Inderdaad, gisteren had ik gelukkig een positieve ovulatietest in handen! :)
    Mijn eisprong is toch wel later dan de vorige maanden... Hopelijk heeft het genoeg tijd om zich in te nestelen, indien er iets op gang zou zijn :) Iemand hier ervaring mee?

6. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Als je eisprong later was schuift je
    Nod mee op :)

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ik heb precies hetzelfde gehad voordat ik zwanger was van onze derde. Dus ook een positieve clean blue (1-2 weken) en toen ongesteld en niks meer. Ongeveer 3 weken later weer een eisprong. Daar tel je gewoon je ‘normale’ 2 weken bij op (of wat bij jou normaal is) tot je normaal ongesteld zou moeten worden. In mijn geval was ik toen zwanger, hopelijk jij ook!

8. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Bij mij was m'n ovulatietest ook pas positief 3 dagen nadat m'n App het aangaf. Het blijft toch een App..

En het had genoeg tijd ik in te nestelen (Zie banner)

9. H91

H91 Nieuw lid

7 nov 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Help!

Jammer genoeg is het niet gelukt... Vrijdag werd ik ongesteld.
    Normaal heb ik mijn MS max 5 dagen, gisteren leek het zelfs al alsof ze voorbij waren...
    Daarnet ging ik even naar toilet en bij het afvegen hing er opnieuw een beetje bloed aan het papier...
    Mijn lichaam doet zo raar, de laatste tijd! Hiervoor was alles normaal, mijn cyclus steeds even lang, mijn ms steeds hetzelfde. Ik word er een beetje moedeloos van :(

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jammer!

Ik heb trouwens nog nooit een positieve ovulatietest gehad en ben toch voor de 5e keer zwanger.

Deel Deze Pagina