eisprong niet gevoeld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ladyglg, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyglg

ladyglg Lid

11 sep 2006
    27
    0
    0
    hai ik zou op 7 september me eisprong hebben maar ik heb deze niet gevoeld zoals ik hem altijd voel nl normaal lig ik dubbel van de pijn is het erger dan mijn menstruatie ik voelde 6 september wel de voorbode dat ie zou komen dat heb ik altijd dag van tevoren in mijn vruchtbare week heb ik dan ook elke dag geklust de dag van mijn eisprong dacht ik oh hij komt eraan dus ik snel klussen en daarna was de pijn weg dag erna had ik alleen paar dagen menstruatiepijnen. nu is mijn buik opgezwollen en eet ik ontiegelijk veel alleen mijn tepels doen lichtelijk zeer en sinds gister heb ik weer menstruatie achtig gevoel in de buik mijn nod is 21 september maar ik heb zo een sterk gevoel dat het zo zou kunnen zijn ik heb verder ook last van veel plassen en ben snel zwaar geiriteerd heb ook lage rugpijnen en moe ik heb dmv een uitstrijkje ook te horen gekregen van de huisarts dat ik candida fragnata heb ik weet niet of dat daardoor kan komen de klachten of dat ik dan tog zwanger ben dit is trouwens mijn tweede zwangerschap en bij mijn zoontje voelde ik ook geen eisprong en toen bleek ik zwanger. hoop dat u me kunt helpen ik word gek van het wachten oh ja ik heb verder ook een buikbreuk dmv een desmoid tumor die is verwijderd in mijn buikspier deze is ook geheel verwijdert dus heb nu een littekenbreuk aan de linker bovenzijde van mijn buik net tegen de ribbenkast aan.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan heel goed zijn dat je wel je eisprong hebt gehad (lijkt me het meest waarschijnlijk) maar dat je deze een keer niet/minder hebt gevoeld. Dat gebeurt veel vaker namelijk. Menstruatie-achtig gevoel en je andere klachten, het kan twee kanten op. Je zult gewoon moeten wachten op je NOD en dan een test doen! Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Mirjam

Deel Deze Pagina