Bij de gyn geweest: nu kunnen we écht van start!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marriedgirl, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Even een tijdje weggeweest van dit forum. Kort mijn verhaal: ik liep met cyclussen van 100+ dagen en dat zat me niet lekker. Nog niet eens maanden bezig zwanger te worden, maar ergens had ik het gevoel dat het op deze manier gewoon niet zou gaan lukken.

De HA heeft me gelukkig direct doorgestuurd naar de gynaecoloog. Na het eerste bezoek kreeg ik meteen Provera + Clomid voorgeschreven. En met resultaat, want ik heb vorige week een eisprong gehad! Erg blij mee, nu weet ik tenminste dat ik ECHT kans heb! (want met die lange cyclus weet kun je echt nergens van op aan).

Ze hebben 2x een echo gemaakt en zagen dat de follikel groeide, dus wat een opluchting! Nu maar afwachten, voor het eerst in mijn leven kan ik gewoon zeggen dat ik (ongeveer) weet wanneer mijn NOD is! ;)

Wat me trouwens opviel: in de week van de eisprong (ik gok 1 of 2 dagen NA de eisprong) had ik wat lichtroze verlies na het vrijen, heeft dit iets te betekenen? Ik dacht zelf gewoon een adertje ofzo, want de seks was in die dagen ook wat pijnlijk.
    Verde heb ik nu last van zere tepels, nooit eerder gehad. Oh wat spannend!!

NOD is ongeveer 10 of 11 juli.

2. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Vervelend is dat he, ik heb ook een erg lange cyclus.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja rond of net na de eisprong kun je wel wat bloedverlies hebben. Kan inderdaad gewoon een adertje of je baarmoederslijmvlies zijn. Pijn aan mijn borsten heb ik altijd van mij eisprong tot aan mijn menstruatie.

Dat hoeft niks te betekenen maar het kan wel. Succes op het wachtbankje!

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Thanks! Nu ook wat steekjes/kloppend gevoel in mn baarmoeder, het is voor mij natuurlijk allemaal even omschakelen, want ik heb nooit zo veel gevoeld! :D Wat duurt 14 dagen wachten dan lang zeg....Woensdag nog een week, zucht!

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad.
    Ik was ook ZO blij met ons eerste echte kans.
    Bloedverlies kan indd, lees ik wel vaker.

Hoop dat je snel zwanger bent!

Deel Deze Pagina